تبیان، دستیار زندگی
تاریخ و نحوه ثبت نام اینترنتی و همچنین شرایط و ضوابط شركت در آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 اعلام شد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آرشیو شد

آغاز ثبت نام کنکور سراسری

تاریخ و نحوه ثبت نام اینترنتی و همچنین شرایط و ضوابط شركت در آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش كشور بدین وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شركت در آزمون ورودی دوره‌های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 رساند كه ثبت نام برای شركت در آزمون مذكور از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 7/2/88 آغاز می شود و در پایان روز دوشنبه 14/2/88 پایان می پذیرد.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان و مقررات وظیفه عمومی:

1-  شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

داوطلبان لازم است دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل باشند و برادران باید از لحاظ مقررات وظیفه عمومی ( مطابق بندهای ردیف 3-1) منعی نداشته باشند.

1-1- شرایط عمومی

الف ـ نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران.

توضیح: مصادیق عناد عبارتند از:

(1) مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران.

(2) داشتن وابستگی تشكیلاتی به گروهك های محارب.

(3) پرداخت كمك مالی به گروهك های محارب یا هواداری تشكیلاتی از آن گروهک ها و یا داشتن عضویت در آنها.

(4) تبلیغ ماتریالیسم و ادیان ساختگی.

ب ـ عدم احراز فساد اخلاقی.

توضیح: مصادیق فساد اخلاقی شامل اعتیاد به مواد مخدر و اشتهار به فحشا می‌باشد.

2-1- شرایط اختصاصی‌

الف- دارا بودن‌ گواهینامه‌ پایان‌ تحصیلات‌ دوره متوسطه‌ نظام‌ جدید دریكی‌ از رشته های شاخه‌ فنی ‌و حرفه‌ای ‌و یا كاردانش و یا احراز شرایط فارغ‌التحصیلی دریكی‌ از رشته های مذکور تا پایان‌ شهریورماه‌ سال 1388و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای دوره چهار ساله (نظام قدیم).

تبصره- داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی یکی از کد رشته های مشخص شده در دفترچه راهنما را کسب نمایند ولی تا پایان شهریور ماه سال 1388موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر نشوند مشمول یکی از وضعیت های ذیل خواهند بود:

(1) در صورتی که کد رشته قبولی ایشان فقط در نیمسال اول پذیرش داشته باشد، قبولی ایشان باطل و اجازه ثبت نام نخواهند داشت.

(2) در صورتی که کد رشته قبولی آنها در هر دو نیمسال اول و دوم و یا فقط در نیمسال دوم پذیرش داشته باشد و تا پایان دی ماه سال 1388 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر بشوند، اجازه ثبت نام خواهند یافت. در غیر این صورت قبولی آنها باطل است.

ب ـ برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی.

ج- یادآوری های مهم:

(1) افرادی که دارای گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا دیپلم کامل متوسطه نظام جدید یا قدیم در رشته های نظری می باشند اجازه ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند و در صورت شرکت متخلف شناخته شده و در هر مرحله از تحصیل که باشند قبولی ایشان ملغی و از ادامه تحصیل آنها ممانعت بعمل آمده و ملزم به پرداخت غرامت خواهند بود.

(2) پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون‌ كاردانی‌ نظام‌ جدید آموزشكده‌های‌ فنی‌ و حرفه‌ای‌ سال 1387(اعم از متمرکز و  نیمه متمرکز)که ثبت‌ نام‌ نموده ‌و مشغول‌ به‌ تحصیل‌ شده‌اند، اجازه ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در این‌ آزمون‌ را ندارند .

(3) پذیرفته شدگان آزمون‌ كاردانی‌ نظام‌ جدید آموزشكده‌های‌ فنی‌ و حرفه‌ای‌ سال 1387و قبل‌ از آن‌، چنانچه‌ تاكنون‌ به‌ دلایل‌ مختلف‌ ثبت‌ نام ‌ننموده و مشغول‌ به‌ تحصیل‌ نشده‌اند، در صورت‌ دارا بودن‌ شرایط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما، اجازه ثبت‌ نام و شركت‌ در این‌ آزمون‌ را دارند .

(4) دانشجویان نوبت دوم (شبانه) آموزشكده های فنی و حرفه ای که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف ازتحصیل در این آزمون‌ ثبت‌ نام ‌و شركت‌ نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام درکد رشته قبولی جدید، لازم است مطابق فرم مخصوص انصراف قطعی خود رااز ادامه تحصیل در کد رشته قبولی قبلی اعلام نموده و گواهی مربوط را به مرکز ذیربط ارایه نمایند. لازم به توضیح است این دسته از داوطلبان پس از انصراف قطعی اجازه بازگشت وادامه تحصیل در کد رشته قبولی قبلی خود را نخواهند داشت.

یادآور می شود محل جدید تحصیل، سوابق‌ تحصیلی‌ محل‌ قبلی این گونه دانشجویان‌ را  مطابق‌ ماده‌ 63 آئین‌نامه‌ آموزشی‌ مورد بررسی‌ قرار خواهد داد و واحدهای‌ درسی‌ قابل‌ قبول‌ را مشخص‌ نموده و خواهد پذیرفت.

(5) دانشجویان‌ نوبت دوم (شبانه) آموزشكده های فنی و حرفه ای که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند در صورت تمایل به ثبت نام وشرکت مجدد در این آزمون، الزامأ باید پس از انصراف قطعی از تحصیل، خود را به حوزه های وظیفه عمومی معرفی و به خدمت اعزام شوند. بدیهی است این دسته از داوطلبان پس از اتمام دوران خدمت نظام وظیفه اجازه ثبت نام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

(6)  دانشجویان‌ اخراجی موضوع ماده 29 آیین نامه آموزشی نیز مانند مقررات مربوط به دانشجویان انصرافی پس‌ ازتسویه‌ حساب‌ كامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین اداره‌ كل‌ امور دانشجویان‌ داخل ‌و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ و در صورت‌ نداشتن‌ مشكل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران‌) اجازه ثبت نام در این آزمون را خواهند داشت. بدیهی‌ است‌ این‌ دسته‌ از داوطلبان‌ می‌توانند كلیه‌ تعهدات‌ مربوط را پس‌ از اتمام‌ تحصیلات‌ خود به‌ صورت‌ یك‌ جا به‌ انجام‌ برسانند .

(7) با توجه به امکانات محدود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و لزوم توزیع عادلانه فرصت های موجود بین تمامی متقاضیان، آن دسته از داوطلبانی که قبلا با استفاده از امکانات دولتی (آموزش رایگان) تحصیلات خود را در رشته ای به اتمام رسانیده اند ، مجاز به شرکت و انتخاب دوره‌های روزانه در همان كد قبولی قبلی نمی‌باشند. این قبیل از داوطلبان درصورت تمایل می توانند برای نوبت دوم (شبانه) متقاضی شوند و یا در صورت قبولی در دوره روزانه، باید با پرداخت شهریه همانند دانشجویان  نوبت دوم (شبانه)، در رشته مربوط ادامه تحصیل دهند.

(8) براساس اعلام رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، ثبت نام و شرکت کلیه اتباع عراقی و افغانی، در آزمون‌ كاردانی‌ نظام‌ جدید آموزشكده‌های‌ فنی‌ و حرفه‌ای‌ سال 1388 «ممنوع» می‌باشد.

3-1- مقررات‌ وظیفه‌ عمومی

براساس‌اعلام‌ رسمی‌ سازمان وظیفه‌ عمومی ‌نیروی ‌انتظامی‌ داوطلبان‌ مرد لازم ‌است‌ یكی‌ از شرایط زیر را دارا باشند:

(1) كارت‌ پایان‌ خدمت‌.

(2) كارت‌ معافیت ‌کفالت‌ یا پزشكی‌ دایم‌ و یا كارت ‌معافیت‌ زمان‌ صلح‌ با فرم‌ رایانه ای‌.

(3) كارت‌ معافیت‌ موقت‌ در مدت‌ اعتبار آن‌.

(4) پرسنل‌ شاغل‌ رسمی‌ در نیروهای‌ نظامی‌ و انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ با ارائه‌ گواهی‌ موافقت‌ از یگان‌ مربوط.

(5) فارغ‌التحصیلان‌ و دانش آموزان‌ سال آخر شاخه‌‌‌های فنی‌ و حرفه‌ای‌  و  كاردانش‌ متولد سال ‌1369 و بعد از آن‌.

تبصره‌:افراد مشمول بند (5) برای‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ دراین آزمون‌ احتیاجی‌ به‌ ارایه دفترچه‌ آماده‌ به‌ خدمت‌ ندارند ، ولی‌ لازم ‌است‌ در تاریخی‌ كه‌ توسط سازمان وظیفه‌ عمومی‌ نیروی‌ انتظامی‌ اعلام‌ می‌گردد ، نسبت به تهیه دفترچه و یا اعزام به‌ خدمت‌ اقدام نمایند. بدیهی‌است‌ در صورت‌ پذیرفته ‌شدن‌ درآزمون‌ درهر مرحله‌ای ‌از خدمت‌ وظیفه‌، ترخیص‌ خواهند شد. در غیر این صورت‌ غایب‌ محسوب‌ شده‌ و پذیرش‌ آنها در آزمون‌ سال 1388  ملغی‌ می‌گردد.

(6) ثبت نام و شرکت در آزمون برای متولدین نیمه دوم سال 1368 (1/7/1368به بعد ) که به صورت حضوری گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در یکی از رشته های شاخه فنی و حرفه ای و یا شاخه کاردانش اخذ نموده اند، با اخذ برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنان در نیمه  دوم سال 1388 خواهد بود، بلامانع است. این گونه افراد در صورت برخورداری از معافیت تحصیلی دانشگاهی در سال تحصیلی 1388-1387، مجاز به شرکت در آزمون‌ سراسری‌ دوره‌ كاردانی‌ نظام‌ جدید آموزشكده‌های‌ فنی‌ و حرفه‌ای‌ در سال 1388 نخواهند بود.

(7) متولدین سال‌ 1338 تا 1354 با ارایه کارت معافیت (در صورت قبولی در آموزشکده های فنی وحرفه ای).

(8) مشمولان‌ دیپلمه‌ اعزامی‌ در نیروهای‌ نظامی ‌و انتظامی‌ در هر مرحله‌ ازخدمت‌ وظیفه‌ كه‌ باشند، به‌ شرط نداشتن‌ غیبت‌ قبل‌ازاعزام‌ به ‌خدمت‌ و نداشتن‌ سابقه‌ تحصیل ‌درمقطع‌ بالاترازدیپلم.

تبصره‌: برگه‌های‌ اعزام‌ به ‌خدمت‌ باید فاقد مهر غیبت‌ بوده‌ و مهلت قانونی‌ اعزام‌ با تاریخ‌ شروع‌ به‌ خدمت ‌منطبق‌ باشد. بدیهی‌است‌ برادرانی‌ كه‌ با غیبت‌ به‌ خدمت‌اعزام‌ شده‌ باشند در صورت‌ قبولی‌ ترخیص‌ نخواهند شد و قبولی ایشان ملغی است.

(9) طلاب دارای کلیه شرایط لازم برای شرکت در این آزمون،  به شرطی که شورای مدیریت حوزه علمیه قم تایید نماید که "معافیت تحصیلی در حوزه، پوششی برای ادامه تحصیل در دوره کاردانی رشته قبول شده  نمی باشد و طلبه قادر است ضمن این که در حوزه  به تحصیل اشتغال دارد به موازات آن در دوره کاردانی رشته قبول شده نیز تحصیل نماید"، با همان معافیت تحصیلی حوزه، اشتغال به تحصیل وی در دوره کاردانی  آموزشکده های فنی وحرفه‌ای بلامانع است . بدیهی است هر موقع حوزه علمیه معافیت تحصیلی طلبه را خاتمه یافته اعلام نماید، مشمول دیگر نمی تواند به عنوان دانشجو از معافیت تحصیلی استفاده کند و  باید خود را به سازمان وظیفه عمومی محل معرفی نماید.

تبصره‌: افراد مشمول بند (9) قبل از ثبت نام در آزمون باید موافقتنامه مذکور را از شورای مدیریت حوزه علمیه قم دریافت دارند و هنگام قبولی در دوره کاردانی به آموزشکده فنی وحرفه ای ارائه نمایند.

(10)  متعهدین‌ خدمت‌ در وزارتخانه ها و سازمان ها  كه‌ پس‌ از انجام‌ تعهد خدمت معاف می باشند،  در صورت ارائه‌ موافقت‌نامه‌ از بالاترین مقام ‌وزارت‌ یا سازمان‌ متبوع.  بدیهی است با شروع تحصیل،  تعهد آنان قطع شده و پس‌از اتمام‌ تحصیلات‌ باید  بقیه تعهدات خود را در وزارتخانه‌ و یا سازمان‌ متبوع‌ به‌ اتمام‌ برسانند.

(11) داوطلبان درحین خدمت که قبلا یک باراز معافیت تحصیلی استفاده نموده اند، به شرطی مجاز به‌ شركت‌ در آزمون‌و انتخاب رشته در نیمسال اول می‌باشند كه‌ تاریخ برگه خاتمه خدمت‌ وظیفه ‌آنان‌ حداکثر پایان‌ شهریورسال‌ 1388(31/6/88) باشد .

تبصره‌:داوطلبانی‌ كه‌ منحصرا رشته‌های‌ تحصیلی نیمسال‌ دوم‌ سال‌تحصیلی 89-1388را انتخاب‌ كنند، باید تا شروع نیمسال دوم سال تحصیلی سال 1388 خدمت دوره ضرورت آنان به پایان رسیده باشد و تاریخ برگه خاتمه خدمت‌ وظیفه ‌آنان‌ حداکثر 30/10/1388 باشد.

(12) دانشجویان‌ انصرافی‌ و اخراجی كه ‌از معافیت‌ تحصیلی ‌استفاده‌ كرده‌اند، لازم ‌است‌ پس ‌از انصراف‌ قطعی ‌از تحصیل‌، خود را برای ‌اعزام‌ به ‌خدمت‌، به‌ حوزه های وظیفه‌ عمومی‌ معرفی‌ و به‌ خدمت‌ اعزام‌ شوند. بدیهی‌ است‌ پس‌از انجام‌ دوران‌ خدمت‌ وظیفه‌ عمومی‌ (خدمت ‌ضرورت‌) اجازه‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌های‌ بعدی ‌را خواهند داشت.

(13) هیچ‌ داوطلبی‌ با استفاده ‌از معافیت‌ تحصیلی‌ از سایر مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ (اعم ‌از دولتی‌ و غیردولتی‌ مصوب)‌، اجازه‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سال‌ 1388 را نخواهد داشت‌. به عبارت دیگر براساس مقررات وظیفه عمومی آن دسته از داوطلبانی که ‌از معافیت‌ تحصیلی‌ مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، اعم ‌از دولتی‌ و غیردولتی‌ مصوب استفاده می کنند‌، اجازه‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در این آزمون را ندارند. بدیهی است برای ثبت نام و شرکت در آزمون باید مطابق بند (12)  اقدام نمایند.

(14) سقف سنوات تحصیل در دوره کاردانی حداکثر 3 سال می باشد. بدیهی است دانشجویانی که طی مدت فوق موفق به اتمام دوره تحصیل خود نشوند، شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد.

(15) کلیه ضوابط و مقررات وظیفه عمومی به شرح مندرج در بند های فوق و تبصره های آن عینأ برای داوطلبان نوبت دوم (شبانه) آزمون‌ سال‌ 1388 نیز معتبر و لازم الاجرا می باشد.

2- سهمیه داوطلبان شاهد و ایثارگر:

هر یك‌ از داوطلبان ‌متقاضی‌ سهمیه شاهد و ایثارگر می‌توانند بر اساس‌ شرایط خود ‌در بندهای‌ «الف‌» و «ب» ذیل‌‌، متقاضی‌ استفاده از سهمیه‌ شوند.

الف‌) رزمندگانی كه بر اساس ماده 1 و تبصره‌های چهارگانه ماده مذكور در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای‌ ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب‌ بسیجی ‌به دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ از تاریخ‌ 31/6/1359 لغایت‌ 31/6/1367 حداقل‌ شش‌ (6) ماه‌ متوالی‌ یا متناوب‌ داوطلبانه‌ در مناطق‌ عملیاتی ‌جبهه‌های‌ نبرد حق‌ علیه‌ باطل‌ حضور داشته‌اند، در صورتی كه ارگان تائید كننده سهمیه آنان ستاد مشترك سپاه پاسداران باشد لازم است برای دریافت كد 12 رقمی پیگیری به نواحی محل اعزام خود مراجعه نموده و پس از دریافت كد پیگیری 12 رقمی آن را در بند 9 قسمت اول (اطلاعات فردی) فرم تقاضانامه اینترنتی درج نمایند و آندسته از داوطلبان رزمنده جهادگر لازم است ضمن مراجعه به وزارت جهاد كشاورزی نسبت به تكمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان اقدام نمایند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت نام توسط ارگان مربوط مورد تایید نهائی قرار گیرد.

تذكرمهم: در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر امكان هیچ گونه صدور فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان از سوی رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت جهاد كشاورزی میسر نمی‌باشد.

تبصره‌1: مناطق‌ عملیاتی‌ بر اساس‌ مصوبات‌ شورای‌ عالی‌ دفاع‌ تعیین‌ می‌شود.

تبصره‌2: مدت‌ حضور یا خدمت‌ در جبهه‌ سربازان‌ و پاسداران‌ وظیفه‌ و همچنین‌ تعهدات‌ و مأموریت‌های‌ خدمتی‌ پرسنل‌ وزارتخانه‌ها ،  سازمان‌ها و ارگان‌های‌ نظامی‌ در جبهه‌ و نیز طرح‌ 6 ماهه‌ دانشجویان‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، حضور داوطلبانه‌ تلقی‌ نمی‌شود.

تبصره 3: فرزندان، همسران رزمندگان و بسیجیان فعال و عادی پایگاههای مقاومت بسیج مشمول استفاده از سهمیه رزمندگی نمی‌شوند.

ب‌) جانبازان‌ 25 تا 69%‌، آزادگان‌ و فرزندان‌ و همسران‌ آنان‌، فرزند و همسر جانبازان 50% و بالاتر و همچنین‌ فرزندان ‌و همسران‌ شهدا، مفقودین‌ و اسرا و جانبازان 70% و بالاتر و خانواده شهدا (خواهر و برادر شهید) ‌برای ‌استفاده‌ از سهمیه مربوط باید بر اساس‌ ضوابط مندرج‌ در بند ذیل‌ اقدام‌ كنند.

- این قبیل داوطلبان بایستی ضمن مراجعه به سایت اینترنتی ایثار  با درج كد ملی و كد ایثارگری و اطلاعات لازم در لینك مربوط كد 12 رقمی رهگیری دریافت دارند و آن را در بند 9 قسمت اول (اطلاعات فردی) فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی درج نماید.

تبصره: داوطلبانی كه با سهمیه شاهد و ایثارگر از سال 1384 به بعد پذیرفته شده اند بر اساس آیین نامه اجرایی قانون سهمیه رزمندگان، مجاز به استفاده مجدد از سهمیه شاهد و ایثارگر نخواهند بود.

3 – ثبت نام برای شركت در آزمون

الف – هر داوطلب باید بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 7/2/88 لغایت روز دو‌شنبه 14/2/88 با مراجعه به باجه های پستی توزیع كننده مدارك ثبت نامی آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 نسبت به خرید كارت اعتباری ثبت نام كه دارای نام كاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت نام اینتر نتی ، به مبلغ 000/48 ریال (چهل و هشت هزار ریال) و دریافت یك جلد دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون (علاوه بر كارت اعتباری) كه برای توزیع آن 5000 ریال (پنج هزار ریال) توسط پست از داوطلب دریافت می‌شود، اقدام نماید.

ب – ثبت نام برای شركت در آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 از طریق ثبت نام اینترنتی انجام می گیرد ؛ لذا داوطلبان باید پس از پرداخت وجه ثبت نام و دریافت كارت اعتباری مربوط و دفترچه راهنمای شركت در آزمون و مطالعه دفترچه مذكور به سایت سازمان سنجش آموزش كشور  مراجعه و براساس دستورالعمل‏های مربوط نسبت به تكمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

4 – تاریخ توزیع كارت و برگزاری آزمون

الف – بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده داوطلبان از روز سه شنبه 30/4/88 لغایت پنج‌شنبه 1/5/88 با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش نسبت به پرینت كارت و برگ راهنمای ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

تذكر مهم: به داوطلبان اكیداً توصیه می‌شود كه كارت اعتباری خود را بهمراه كد رهگیری كه بعد از ثبت نام به داوطلب داده می‌شود نزد خود نگهداری نمایند تا در زمان پرینت كارت ورود به جلسه آزمون دچار مشكل نشوند.

ب – آزمون ورودی دوره های كاردانی نظام جدید آموزشكده های فنی و حرفه ای سال 1388 بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ان شاءا... در صبح و بعد از ظهر روز جمعه 2/5/88 برگزار خواهد شد، به دیگر سخن داوطلبان برخی از كد رشته های امتحانی در صبح جمعه 2/5/88 و بقیه داوطلبان در بعد از ظهر  جمعه 2/5/88 در آزمون كد رشته امتحانی مربوط شركت می كنند.

ضمناً به اطلاع می‌رساند كه واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 14/2/88 همه روزه (بجز ایام تعطیل ) آماده پاسخگویی به سوالات می باشد لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می توانند فقط با شماره تلفن های 88923595 تا 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری فرمایند.

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.