تبیان، دستیار زندگی
کتاب«SAMRAJ SHIKAN »(علیه استعمار) تالیف دكتر محمود احمدی‌نژاد با حضور دكتر غلامعلی حداد عادل در دانشگاه بین‌الملل اسلامی اسلام آباد پاكستان رونمایی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمايي کتاب رييس جمهور ايران در پاكستان
رونمایی کتاب رییس جمهور ایران در پاكستان

کتاب«SAMRAJ SHIKAN »(عليه استعمار) تاليف دكتر محمود احمدي‌نژاد با حضور دكتر غلامعلي حداد عادل در دانشگاه بين‌الملل اسلامي اسلام آباد پاكستان رونمايي شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين مراسم كه اواخر فروردين ماه با حضور دكتر غلامعلي حدادعادل، جمعي از اديبان، فرهيختگان و اصحاب رسانه‌هاي گوناگون پاكستان برگزار شد، «مرتضي صاحب فصول» رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در اسلام آباد، پيام رياست جمهوري اسلامي را به اين گردهمايي خواند.

در ادامه اين مراسم، دکتر انوار صديقي از سخنرانان اين نشست، اظهار داشت: اميدواريم روزي احمدي‌نژاد، رييس جمهور ايران، در اين دانشگاه حضور يابد و به طور مستقيم با مردم پاکستان سخن گويد، همان‌طور که يک‌سال و نيم پيش، محتواي اين کتاب را در دانشگاه کلمبيا خطاب به مردم سراسر جهان بر زبان آورد.

سپس، سيد محمدعلي ترمذي، مترجم کتاب که از دانش‌آموختگان پاکستاني شهر قم است، طي مطالبي انگيزه‌هاي خود را از ترجمه کتاب مذكور تشريح كرد.

همچنين دکتر حداد عادل، رييس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ايران، در سخناني گفت: از اين که سخنراني‌هاي دکتر احمدي‌نژاد، رييس جمهور کشور ايران در کشور پاکستان از سوي پاکستاني‌ها ترجمه و منتشر شده است، بسيار خوشحالم و از دانشگاه بين‌المللي اسلامي نيز به دليل برگزاري مراسم معارفه کتاب رييس جمهور ايران تشکر و قدرداني مي‌كنم.

حداد عادل در ادامه اظهار كرد: مردي که اقبال، شاعر سرشناس ايران و پاکستان، مژده رسيدن او را مي‌داد، حضرت امام خميني(ره) بودند كه تمامي مسلمانان را به وحدت دعوت كردند و در برابر زورگويان عالم ايستادند. شما درباره رييس جمهور ما زياد شنيده‌ايد و بارها سخنراني‌هاي ايشان را گوش کرده‌ايد، ايشان تعليم ديده مکتب حضرت امام خميني‌(ره) اند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: خوشحال مي‌شويم شيعه و سني دست به‌دست يکديگر دهند و اميدواريم با اتحاد خود، مجد و شوکت را به امت اسلامي بازگرداند.

کتاب SAMRAJ SHIKAN با عنوان فارسي «عليه استعمار» تاليف دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشور ايران، به زبان اردو در پاكستان ترجمه و منتشر شده است.