تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از قهرمانی در هشتمین دوره‌ی لیگ برتر گفت: خدا را شاكرم كه در پایان یك فصل با تحمل فشارهای بسیار، استقلال قهرمان لیگ شد........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی:جلالی خیلی مرد است

قلعه نویی سرمربی استقلال پس از قهرمانی

امیر قلعه نویی گفت: قهرمانی استقلال نشان داد كه فوتبال ایران پاك است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از قهرمانی در هشتمین دوره‌ی لیگ برتر گفت: خدا را شاكرم كه در پایان یك فصل با تحمل فشارهای بسیار، استقلال قهرمان لیگ شد و بدانید سهم امیرقلعه‌نویی در این قهرمانی كمترین سهم بود.

وی گفت: این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان و مجید جلالی تقدیم می‌كنم كه به راستی جلالی به ما درس معرفت داد و سهم زیادی در این قهرمانی دارد. از جلالی خیلی تشكر می‌كنم. جلالی مرد است و خوزستان هم دیار مردان است كه هشت سال برای كشور جنگیده است و ممنودار مردم خوزستان هم هستم كه در این قهرمانی سهیم هستند.

قلعه نویی با اشاره به بازی تیم پیام گفت: پیام در این بازی نمایش قابل قبولی داشت و متاسفم كه این تیم خوب خراسانی به لیگ دسته یك سقوط كرد.

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری كه پرسید چقدر قهرمانی استقلال را پاك می‌دانید، گفت: چنین سوالی را جواب نمی‌دهم.

وی با تشكر از بازیكنانش گفت: آنها تلاش قابل قبولی داشتند و اگر كمی دقت می‌كردند، در آن لحظات پایانی این قدر فشار تحمل نمی‌كردیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در خصوص سطح فنی لیگ امسال گفت: لیگ خوبی داشتیم ولی متعتقدم در بعضی زمان‌ها، فشار زیادی روی تیم‌ها آمد و شاید همین مساله باعث نتایج نه چندان خوب نماینده‌های ما در لیگ قهرمانان شد.

قلعه‌نویی درمورد برنامه تیم استقلال در جام حذفی گفت: در آن مسابقات هم به دنبال قهرمانی هستیم ولی صددرصد از نفراتی استفاده می‌كنیم كه كمتر به آنها در لیگ بازی رسیده است.

سرمربی تیم اسنقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینكه از اتفاقات اخیر فوتبال ایران چه درسی گرفته‌اید، گفت: اتفاقات این سه هفته اخیر به من درس خوبی داد و یاد گرفتم كه در این گونه موارد سكوت خیلی كمك می‌كند و قول می‌دهم كه در سال آینده، این روش را بیشتر استفاده كنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با مذاكره‌اش با سپاهان اصفهان گفت: به همین امام رضا (ع) قسم می‌خورم با هیچ تیمی مذاكره نكرده‌ام و اعتقاد دارم وقتی با تیمی قرارداد دارم با هیچ تیمی صحبت نمی‌كنم.

قلعه نویی و واعظ آشتیانی

وی درباره فصل آینده استقلال نیز گفت: مدیرعامل باشگاه دو مرتبه از من در این رابطه سوال كرده اما، قرار گذاشتیم پس از این بازی در این رابطه صحبت كنیم اما همیشه گفته‌ام كه سرباز استقلال هستم و دوست دارم به این تیم كمك كنم و تا جایی در استقلال می‌مانم كه ببینم می‌توانم برای تیم محبوبم موثر باشم و زمانی كه خلاف این باشد، جای خودم را به جوان‌ترها می‌دهم.

به نقل از ایسنا، قلعه‌نویی اظهار كرد: خدا را شكر می‌كنم كه امروز قهرمان شدیم و شرمنده‌ی هواداران نشدیم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص خراب كردن پنالتی توسط آرش برهانی نیز گفت: دیگر به آرش برهانی پنالتی نخواهم داد، دیگر برایش بس است.

سرمربی تیم استقلال تاكید كرد: از واعظی آشتیانی و مدیران باشگاه بسیار ممنونم زیرا كه آنها در این فصل خیلی به استقلال كمك كردند و به خصوص واعظی آشتیانی كه درس اخلاق و مدیریت را به من داد.

وی درخصوص اظهاراتش درمورد پیشنهادهای سرمربی‌گری اش گفت: این پیشنهاد یك و نیم میلیون دلاری كه گفته بودم، مربوط به سه ماه پیش بود و من مربی‌ای نیستم كه كار را نیمه كاره رها كنم و استقلال را در وسط فصل تنها بگذارم.

تنظیم برای تبیان:رضا سیگاری