تبیان، دستیار زندگی
ز لیگ یکی ها ضعیف تر است! داریوش یزدانی کم کم به روزهای اوج خود نزدیک می شود. برای او بازی مقابل صباباتری اهمیت بالایی دارد. او می گوید:" صبا قبل از آغاز فصل با پرداخت پول های هنگفت با ادعای قهرمانی به لیگ آمد اما با شر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از نیم فصل دوم در پرسپولیسم

یزدانی: صبا از لیگ یکی ها ضعیف تر است!



داریوش یزدانی کم کم به روزهای اوج خود نزدیک می شود. برای او بازی مقابل صباباتری اهمیت بالایی دارد. او می گوید:" صبا قبل از آغاز فصل با پرداخت پول های هنگفت با ادعای قهرمانی به لیگ آمد اما با شروع بازیها مشخص شد که این تیم فقط بازیکن دارد و حتی از خیلی از تیم های دسته اولی ضعیف تر است!" البته وضعیت پگاه هم تعریفی ندارد. یزدانی ادامه می دهد: ما هم هنوز نتوانسته ایم آن طور که باید نتیجه بگیریم. ما در مقابل شاگردان مظلومی شانس زیادی برای کسب امتیاز کامل داریم چون به دنبال رسیدن به بالای جدول هستیم و از این پس به راحتی به حریفان امتیاز نمی دهیم." یزدانی درمورد عملکرد یشیچ هم می گوید:" او یک مربی کاردان و حرفه یی است که البته باید گفت برای کارکردن ابزار مناسبی در اختیار ندارد.

یشیچ همیشه از وضعیت زمین های ایران گلایه می کند و می گوید که این زمین ها تکنیک ایرانی ها را هدر می دهد."

بازیکن سابق استقلال همچنین در خصوص پیوستنش به پرسپولیس می گوید:"با توجه به درخواست پروین، پرسپولیسی ها به دنبال جذب من هستند و مذاکراتشان با مسؤولان پگاه مثبت بود و به احتمال زیاد از نیم فصل دوم به این تیم می روم."