تبیان، دستیار زندگی
ادر پرسپولیس هماهنگم مایل نیستم بـه شـایعـات دامن بزنم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: روند صعودی تیم كه از دیدار برابر شموشك شروع شد و در بازی مقابل استقلال ادامه داشت را در بازی روز جمعه تداوم خواهیم داد. راینر سوبل ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راینر سوبل:

با تمام كادر پرسپولیس هماهنگم

مایل نیستم بـه شـایعـات دامن بزنم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: روند صعودی تیم كه از دیدار برابر شموشك شروع شد و در بازی مقابل استقلال ادامه داشت را در بازی روز جمعه تداوم خواهیم داد.

راینر سوبل اظهار داشت: پس از بازی در برابر استقلال تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری كردیم و هم اكنون می‌توان گفت شرایط تیمی چند درصد به نسبت دیدار برابر استقلال بهتر شده است و امید بسیار زیادی به كسب سه امتیاز بازی روز جمعه در برابر سپاهان داریم.

وی افزود: در تمرینات این هفته روی نقاط ضعفی را كه در بازی برابر استقلال داشتیم كار كردیم و در پی رفع آن برآمدیم و برای بازی این هفته با سپاهان مشكلی نداریم.

سوبل در مورد میزان شناختش از تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان اظهار كرد: چند بازی این تیم را برابر حریفان و بازی هفته‌ی گذشته آنها برابر پاس را مشاهده كرده‌ایم و با نقاط ضعف و قوت آنها به طور نسبی آشنایی داریم و می‌دانیم كه آنها از مهاجمان و هافبك‌های بسیار خوب و سریعی بهره‌ می‌برند و حریف دست و پا بسته ای نیستند اما به قدرت تیمم اطمینان دارم و مطمئن هستم در صورتی كه بازیكنان همان بازی برابر استقلال را انجام دهند و شانس با ما همراه باشد پیروزی در این دیدار حتمی خواهد بود.

وی درباره‌ی بازیكنان مصدوم تیمش، خاطر نشان كرد: مصدومیت جوچی به طور كامل رفع شده است و می‌توانیم از او در بازی روز جمعه استفاده كنیم. كاظمیان نیز تمرینات خود را نیز آغاز كرده و به احتمال بسیار زیاد او نیز می‌تواند در دیدار این هفته ما را همراهی كند اما به دلیل اینكه او تازه از مصدومیت رهایی پیدا كرده ریسك نمی‌كنیم و به جواد یك هفته‌ی دیگر زمان می‌دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره‌ی بازیكنان جوان تیم و همچنین جوانگرایی در پرسپولیس، گفت: بازیكنان جوان بسیار خوبی همچون اولادی، خرسندی، رضاپور و ... در تیم ما وجود دارند و سعی دارم به طور آهسته با میدان دادن به این جوانان بازیكنان تازه نفس‌تری را در اختیار داشته باشم.

سوبل در پاسخ به این سوال ایسنا كه پرسیده بود «آیا كسب تساوی در برابر استقلال حضور شما را تا پایان فصل در پرسپولیس تضمین می‌كند یا خیر» گفت: در هیچ كجای دنیا مرسوم نیست كه با كسب یك پیروزی یا یك تساوی حكم ابقا یك مربی را صادر كند، در عین حال نیز رسم نیست كه با یك شكست مربی را بركنار كنند. من با مسوولان و كادر فنی پرسپولیس به طور كامل هماهنگ هستم و با تمام توان برای موفقیت این تیم پرطرفدار تلاش خواهم كرد.

وی در باره‌ی انتقادات بازیكنان از وی به پروین گفت: این صحبت‌ها تنها برای بر هم زدن جو مثبت كنونی پرسپولیس انجام می‌شود و مایل نیستم به این شایعات دامن بزنم.

با اضافه شدن دروازه‌بان ملی‌پوش مقدونیه به پرسپولیس، یكی از دروازه‌بان‌های كنونی این تیم باید از لیست این تیم جدا شود، اما آیا این نفر داوود فنایی است. سوبل در این باره نیز تصریح كرد: نظر خود را به باشگاه اعلام كرد‌ه‌ام و از شما می‌خواهم تا لحظه‌ی اعلام تصمیم نهایی باشگاه منتظر باشید.