تبیان، دستیار زندگی
هانی می رویم اردوی كیش از هرنظر مطلوب و در شرایط ایده آلی برگزار می شود و بهترین اردویی است كه ما طی چندسال گذشته داشته ایم و امیدوارم با این آمادگی بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات جام جهانی كسب نماییم. وحید شمسایی بهترین بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید شمسایی :

برای جبران ناكامی ها به مسابقات جهانی می رویم


اردوی كیش از هرنظر مطلوب و در شرایط ایده آلی برگزار می شود و بهترین اردویی است كه ما طی چندسال گذشته داشته ایم و امیدوارم با این آمادگی بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات جام جهانی كسب نماییم.

وحید شمسایی بهترین بازیكن فوتسال آسیا ضمن بیان مطلب فوق افزود : فدراسیون فوتبال برنامه ای چهارساله را برای حضور موفق فوتسال ایران در جام جهانی تدارك دیده بود كه درحال طی كردن مراحل پایانی این برنامه هستیم و امید داریم تا بتوانیم با كسب عنوانی درخور نام فوتسال ایران ناكامی های گذشته را جبران نماییم.

وی ادامه داد : تیم ما جوان و با انگیزه است و با توجه به شرایط سنی و استعدادهای خوبی كه در آن حضور دارند می تواند در جام جهانی نتایج قابل قبولی را كسب نماید.

شمسایی در مورد میزان آمادگی خود خاطرنشان كرد : در حال حاضر از 70 درصد آمادگی برخوردارم و تلاش می كنم تا زمان باقی مانده تا آغاز رقابتهای جام جهانی بتوانم این آمادگی را به میزان صددرصد برسانم.