تبیان، دستیار زندگی
ارم مسینا نه پنجمی هم جایگاه خوبی در كالچو است عضو تیم فوتبال مسینای ایتالیا، گفت: در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارم اما دو شكست پیاپی در سری آ باعث شده كه از لحاظ روانی جو مثبتی بر تیم حاكم نباشد. رحمان رضایی درباره‌ی وضعی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمان رضایی:

خودم وضعیت خوبی دارم مسینا نه

پنجمی هم جایگاه خوبی در كالچو است


عضو تیم فوتبال مسینای ایتالیا، گفت: در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارم اما دو شكست پیاپی در سری آ باعث شده كه از لحاظ روانی جو مثبتی بر تیم حاكم نباشد.

رحمان رضایی درباره‌ی وضعیت مسینا در لیگ ایتالیا و جایگاه این تیم، ‌اظهار داشت: در این دو هفته در برابر دو تیم قدرتمند فصل جاری كالچو قرار گرفتیم،‌ در بازی با یوونتوس بازی خوبی را انجام دادیم ولی مقهور تجربه‌ی بازیكنان آنها شدیم.

وی درباره‌ی دیدار تیمش در برابر لچه گفت: در این فصل لچه بسیار قدرتمند شروع كرده و در رده‌ی دوم سری آ قرار دارد . آنها توانستند با بازی بسیار خوب خود در خط میانی و دفاع ما را تحت فشار قرار دهند كه نتیجه‌ی آن، شكست چهار بر یك برابر این تیم بود اما باید بگویم اختلاف سطح میان این دو تیم به هیچ عنوان سه گل نبوده است و اگر كمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم این اختلاف را كم كنیم.

وی افزود: مسینا بسیار قدرتمند فصل را شروع كرد و حتی تا رده‌ی سوم نیز بالا آمده بودیم اما دو شكست پیاپی باعث شده كه تا پله‌ی پنجم سقوط كنیم ولی با این حال رتبه‌ پنجمی هم در لیگ سطح بالایی همچون كالچو، جایگاهی قابل اعتنا است.

رضایی هدف اصلی مسوولان و بازیكنان مسینا را حفظ این تیم در رقابت‌های سری آعنوان كرد و ادامه داد: بازیكنانی با توان بالا در اختیار داریم و به راحتی می‌توانیم به هدف اصلی خود در این فصل كه همانا ماندن در دسته‌ی اول است دست پیدا كنیم اما در فصل آتی اهداف دیگری را مسوولان باشگاه در نظر گرفته‌اند و آن صعود به رده‌های بالایی در لیگ است.

وی معتقد است: كسب یك پیروزی در دیدار آتی می‌تواند وضعیت تیم را به وضعیت ایده‌آل چند هفته‌ی نخست مسابقات بازگرداند هر چند كه در این هفته نیز با یكی دیگر از تیم‌های قدرتمند ایتالیا یعنی لاتزیو در ورزشگاه المپیك رم دیدار خواهیم كرد. ولی تمام تلاش خود را برای كسب امتیاز در این دیدار انجام خواهیم داد.