تبیان، دستیار زندگی
کارآفرینی فرآیندی است که با یک ایده یا فکر جدید آغاز شده و از طریق ایجاد یک کسب و کار، توأم با مخاطره و بسیج منابع، محصول...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه می شود اگر...؟

ایده

کتاب چه می شود اگر...؟ صد و یک راه خلاق ایده یابی و ابزاری برای توسعه ی کارآفرینی از دکتر محمود احمدپور داریانی و مهتاب بسطامی پور است. کارآفرینی فرآیندی است که با یک ایده یا فکر جدید آغاز شده و از طریق ایجاد یک کسب و کار، توأم با مخاطره و بسیج منابع، محصول یا خدمت جدیدی به بازار ارائه شود. این کتاب به شما ترفندهای کارآفرینی را خواهد آموخت. جهت خرید این کتاب به فروشگاه اینترنتی تبیان مراجعه نمایید.

آیا میدانید یک کرم شب تاب فقط هنگامی که به جلو حرکت می کند می تواند نور بتاباند؟ ما نیز زمانی می درخشـیم که یک ایده می دهیم و به سمت جلو، حرکت می کنیم.

چه می شود اگر...؟

چه می شود اگر...؟ مهمترین سؤال فرآیند خلاقیت است. بدونِ چه می شود اگر...؟ ما چراغ برق، لوله کشی داخلی، هواپیما یا حتی فرستادن انسان به کره ی ماه را نداشتیم!

هنگامی که ما پرسش چه می شود اگر...؟ را دیگر نپرسیم بیانگر آن است که دیگر هیچ جای بیشتری برای بهسازی وجود ندارد، همه چیز همانطور که هست بسیار عالی است. ما قانعیم.

تازمانیکه فکر کنید آنچه در اطراف شماست بهترین است، هیچگاه به دنبال خلاقیت و یافتن ایده های جدید نخواهید رفت.

متأسفانه باید بگوییم در این شرایط خلاقیت مرده است و اگر تسلیم این قضیه شویم، ممکن است با ادعای دفتر ثبت اختراعات آمریکا در سال هزار و هشتصد و نود و نه موافق باشیم که اعلام کرد: هرچیزی که تا کنون می توانسته اختراع شود، اختراع شده است.

آیا می دانید یک کرم شب تاب فقط هنگامی که به جلو حرکت می کند می تواند نور بتاباند؟ ما نیز زمانی می درخشیم که یک ایده می دهیم و به سمت جلو حرکت می کنیم.

عده ای گمان می کنند که خلاقیت، فرآیند پیچیده و مخصوص نابغه هاست، اما در حقیقت اینطور نیست. خلاقیت مانند بسیاری از توانمندیها در همه ی ما انسان ها وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهیم، استفاده از آن است. یکی از موانع خلاقیت پیش فرض ها و دانسته های ماست. تازمانیکه فکر کنید آنچه در اطراف شماست بهترین است، هیچگاه به دنبال خلاقیت و یافتن ایده های جدید نخواهید رفت.

d0

جهت خرید کتاب چه می شود اگر...؟ کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید کتب کارآفرینی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب تاریخی کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید اینترنت تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید قاب و تابلو کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چندرسانه ای کلیک نمایید.