تبیان، دستیار زندگی
نیست علی پروین تعیین می‌كند كه چه كسی درون دروازه بایستاد هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با حضور كلیه‌ی اعضا به جز دكتر دادكان دوشنبه در محل این باشگاه تشكیل جلسه داد و آخرین روند سهامی عام شدن باشگاه و راهكارهای اقتصادی را برای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاشانی : استعفایی در كار نیست

علی پروین تعیین می‌كند كه چه كسی درون دروازه بایستاد


هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با حضور كلیه‌ی اعضا به جز دكتر دادكان دوشنبه در محل این باشگاه تشكیل جلسه داد و آخرین روند سهامی عام شدن باشگاه و راهكارهای اقتصادی را برای پیشبرد امور مورد بحث و بررسی قرار داد.

اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با تاكید بر همدلی و تفاهم در بین اعضای كادر فنی بر به كارگیری از نیروهای جوان برای تقویت تیم و كسب نتایج بهتر در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر تاكید كرد.

هیات مدیره با بررسی مسایل مالی و طرح‌های ارایه شده بر كاهش مشكلات اقتصادی تاكید كرد. قرار است كمیته‌ی اقتصادی باشگاه در آینده‌ای نزدیك در خصوص موارد مطرح شده در هیات مدیره تصمیم اجرایی لازم را اتخاذ كند.

جعفر كاشانی سخنگوی باشگاه پیروزی اظهار كرد: هیات مدیره معتقد است كه تیم پیروزی روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و تفاهم و همدلی بازیكنان و اعضای كادر فنی نقش مهمی در این خصوص داشته است.

كاشانی از پایان یافتن كار سهامی عام شدن باشگاه خبر داد و افزود: طی هفته‌های آینده و با انجام مراحل نهایی این كار، سهام باشگاه پیروزی برای فروش عرضه خواهد شد و در این راستا شركت باشگاه پیروزی در دفتر ثبت شركت‌ها به ثبت خواهد رسید.

سخنگوی باشگاه پیروزی با بیان این كه تعداد زیادی از شركت‌های مهم تجاری ـ اقتصادی خواستار خرید سهام باشگاه پیروزی شده‌اند از آماده شدن طرح ساخت و ساز این باشگاه سخن گفت.

كاشانی با اشاره به جذب دروازه‌بان مقدونیه‌ای توسط تیم پیروزی گفت: دروازه‌بان مقدونیه‌ای مورد توجه كادر فنی قرار گرفته است و بر این اساس طی روزهای آینده قرارداد وی به ثبت خواهد رسید. ولی علی پروین تعیین خواهد كرد كه وی به جای چه كسی در تركیب تیم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با رد شایعات اخیر مبنی بر احتمال استعفای دو تن از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی تاكید كرد: كلیه‌ی اعضا با همدلی و اتحاد به دنبال اجرای برنامه‌های باشگاه هستند و استعفا شایعه‌ای بیش نیست.