تبیان، دستیار زندگی
شاید برای بسیاری از شما کاربران عزیز که به تازگی با سایت تبیان آشنا شده اید ، کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی های سبد امتیاز مفهومی نا آشنا باشد . قرعه کشی های دوره ای به مناسبتهای مختلف و در فواصل زمانی متناوب برگزار می شود و شامل جوایز ارزشمندی . .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ده ها جایزه نفیس در سبد امتیازات

ده ها جایزه نفیس در سبد امتیازات

دوستان خوب و یاران همیشگی تبیان

سایت تبیان جهت قدردانی از توجه و همکاری شما کاربران گرامی ، قرعه کشی های جدید سبد امتیاز را با جوایز نفیس و ارزنده اعلام می نماید  .

شاید برای بسیاری از شما کاربران عزیز که به تازگی با سایت تبیان آشنا شده اید ، کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی های سبد امتیاز مفهومی نا آشنا باشد .

قرعه کشی های دوره ای به مناسبتهای مختلف و در فواصل زمانی متناوب برگزار شده  و جوایز ارزشمندی را شامل می شود این جوایز عبارتند از : کمک هزینه سفرهای زیارتی ( حج واجب ، حج عمره ، سفرسوریه ، سفرعتبات عالیات و سفرمشهد مقدس ) ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال ، Mp4 ،  DVD Writer و ...  که کاربران می توانند با انتخاب هر جایزه به سلیقه خود در آن شرکت کنند .

برای شرکت در این قرعه کشی ها باید عضو تایید نهایی بوده و امتیاز لازم را کسب کرده باشید .

حال توصیه ما به شما این است که :

• اگر تاکنون در سایت عضو نشده اید هر چه سریعتر عضو شوید .

برای عضویت در سایت اینجا کلیک کنید .

• در صورتیکه عضویت شما تایید نهایی نمی باشد ، برای تایید عضویت مدارک خود را ( کپی شناسنامه و عکس ) به آدرس پستی: تهران ، بلوار کشاورز ، خیابان نادری ، نبش کوچه حجت دوست ، پلاک 12 ( 44 قدیم ) کدپستی 1416614633 و یا تصویر شناسنامه و عکس پرسنلی خود را به سایت ارسال کنید .  

برای ارسال مدارک به صورت اینترنتی اینجا کلیک کنید .

• ضمنا تا می توانید امتیاز جمع کنید !

برای ذخیره امتیاز شما باید به سوالات مختلفی که در سایت تبیان وجود دارد ( روزانه ، هفتگی ، عربی ، انگلیسی و آدینه ) پاسخ داده و گزینه ذخیره امتیاز را فعال کنید . در صورتی که پاسخ شما صحیح باشد امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت ( سوالات روزانه 1 امتیاز ، سوالات هفتگی و آدینه 5 امتیاز ).

ضمنا می توانید با پاسخگویی صحیح به سوالات 4 گزینه ای که در انتهای برخی از مطالب سایت قرار دارد ، به امتیازات خود  اضافه نمایید .

راه دیگری که برای کسب امتیاز وجود دارد شرکت در نظرسنجی های مختلف سایت است .

نظرسنجی ها به مناسبتهای مختلف بر روی صفحه اصلی قرار می گیرد .

* فهرست و جدول زمان بندی قرعه کشی ها به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت . *

برای مشاهده راهنمای شرکت در قرعه کشی سبد امتیاز اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده اسامی برندگان دوره های گذشته اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مصاحبه با برندگان قرعه کشی های سبد امتیاز اینجا کلیک کنید.