تبیان، دستیار زندگی
و همین گونه است که شیطان رخنه می کند و خانه می سازد، کجا؟! هر جا که خشم است، هر جا که دروغ است، هر جا که حسادت است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خانه شیطان کجاست؟!

شیطان

خانه شیطان کجاست؟! به راستی خانه شیطان کجاست؟! بسیار وصف شیطان را خوانده ایم و از بزرگترها شنیده ایم. بارها از بزرگترهای خود شنیده ایم و به کوچکترها و یا فرزندانمان گفته ایم که دروغ نگو، غیبت نکن، تهمت نزن، حسادت نکن، امانت دار باش، کینه توزی نکن و ... هزاران توصیه دیگر؛ و توجیه این نصایح آن بوده است که تمام این اعمال و مشابه آن ناشی از وسوسه های شیطان است. اما...

اما بارها دیده ایم که پدر و مادری به فرزند خود نصیحت می کنند که دروغ نگو ولی خود دائما در حال دروغ گفتن هستند و در این حال است که امکان مسکن گزیدن شیطان را در نهاد فرزند خود فراهم می کنند.

و شاید بارها این سؤال برایمان پیش آمده باشد که خانه شیطان کجاست؟!

و همین گونه است که شیطان رخنه می کند و خانه می سازد، کجا؟! هر جا که خشم است، هر جا که دروغ است، هر جا که حسادت است و ... هزاران جای دیگر که یاد خدا و فرمانبرداری از او نباشد، خانه شیطان است.

چگونه خانه شیطان را خراب کنیم؟!در هر لحظه با نزدیکی به آفریدگار حق و عدالت خشت خشت خانه شیطان را خراب خواهیم کرد. و او ناامید و فسرده، آواره خواهد شد.

چگونه خانه شیطان را خراب کنیم؟! در هر لحظه با نزدیکی به آفریدگار حق و عدالت خشت خشت خانه شیطان را خراب خواهیم کرد. و او ناامید و فسرده، آواره خواهد شد.

یوســــف کنعان تن را می خری امـروز تو                  یوسف ایمان خود را بیع با شیطـــــان مکن

از برای آن که تا شیطان ز تو شادان شـود                 دیده رضوان و شخص خویش را گریان مکن

کتاب سایه های خورشید مرجع کامل شیطان شناسی را به شما کاربران عزیز معرفی می نماییم تا با خرید آن از فروشگاه اینترنتی و مطالعه آن بتوانید خانه شیطان را خراب کنید.

جهت خرید کتاب سایه های خورشید کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید سی دی شیطان شناسی کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای اسلامی کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید کتب حکمت و عرفان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب اسلامی کلیک نمایید.