تبیان، دستیار زندگی
همیشه كشتی نگیرم قهرمان كشتی جهان و المپیك گفت: برای انجام فیزیوتراپی روی كتفم تصمیم گرفتم به آمریكا سفر كنم، اما هنوز مشخص نیست كه این درمان چه مدت به طول انجامد. علیرضا دبیر پس از سال‌ها افتخارآفرینی برای ایران، با مصدومیت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا دبیر:

شاید برای همیشه كشتی نگیرم


قهرمان كشتی جهان و المپیك گفت: برای انجام فیزیوتراپی روی كتفم تصمیم گرفتم به آمریكا سفر كنم، اما هنوز مشخص نیست كه این درمان چه مدت به طول انجامد.

علیرضا دبیر پس از سال‌ها افتخارآفرینی برای ایران، با مصدومیت شدید از ناحیه‌ی كتف، دست به گریبان شده و با گذشت 50 روز از عمل جراحی، هنوز جواب قطعی درباره‌ی وضعیتش دریافت نكرده است.

دبیر گفت:« برای ادامه‌ی معالجه‌ی كتفم راهی آمریكا ‌شدم كه این احتمال نیز وجود دارد تا بار دیگر عمل جراحی انجام دهم.

دبیر در شرایط فعلی از آینده‌ی ورزشی خود و بازگشت دوباره به روی تشك‌های كشتی اطمینان خاطر ندارد.

وی در این باره گفت: حتی دكترها نیز نمی‌توانند با قاطعیت از وضعیتم در آینده صحبت كنند و در مورد این كه چه زمانی بتوانم به روی تشك بازگردم و این كه آیا بتوانم كشتی بگیرم، هیچ چیزی مشخص نیست.

دارنده‌ی 5 مدال طلا و نقره‌ی جهان و المپیك كه دو سال از كسب مدال دور شده است، در رابطه با برخورد جامعه‌ی كشتی در این مدت گفت: اجازه بدهید در این خصوص صحبتی نكنم و فقط صبر می‌كنم تا این دوران سپری شود.

وی در خصوص فعالیت‌های خود پس از المپیك گفت: ‌در این مدت تنها به درمان كتفم پرداختم. همچنین بیشتر انرژی خود را روی درسم گذاشتم. این مسایل سبب شد كمی از كشتی دور شوم. حتی قوانین جدید را نه دیده‌ام و نه پی‌گیری كرده‌ام كه وضعیت كشتی با شرایط جدید به چه صورتی شده است.

دبیر در پایان خاطر نشان كرد: امیدوارم هر كه سرمربی كشتی ایران می‌شود، در كار خود موفق باشد.

در جریان جام باشگاههای آسیا در كرمانشاه

عباس جدیدی با كشتی خداحافظی می‌كند

مدیر عامل باشگاه پالایش و پخش كرمانشاه از خداحافظی، عباس جدیدی قهرمان سابق كشتی آزاد جهان، در حاشیه‌ی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در كرمانشاه خبر داد.

محمدحسن محبی اظهار كرد: جدیدی كشتی‌گیر با اخلاق سنگین ‌وزن كشور، از دو سال گذشته روی تشك نیامده است، اما قصد دارد در جام برادران محبی به صورت رسمی برای همیشه با كشتی خداحافظی كند.

وی افزود: در نظر داریم به منظور حضور وی در جام برادران محبی و به پاس تلاش‌ وی طی سالهایی كه روی تشك و سكو رفته از جدیدی تقدیر به عمل آوریم.