تبیان، دستیار زندگی
باشگاه رئال مادرید به این شرط می تواند مهاجم پرتغالی منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد که باشگاه میلان ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو در رئال، کاکا در منچستر

کاکا و رونالدو در کنار یکدیگر

باشگاه رئال مادرید به این شرط می‌تواند مهاجم پرتغالی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد كه باشگاه میلان ایتالیا با انتقال کاکا به منچستر مواقت کند.

به نقل از رویترز، سرالكس فرگوسن بالاخره قبول كرد كریستیانو رونالدو راهی رئال مادرید شود اما برای این انتقال شرط عجیبی گذاشته است. فرگوسن؛ كاكا مهاجم برزیلی آ.ث میلان ایتالیا را به جای رونالدو می خواهد و اگر منچستر رونالدو را به رئال مادرید بفروشد منچستر از این انتقال 10 درصد می خواهد.

کاکا ستاره برزیلی میلان

از طرفی " رونالدو " اخیراً در رختکن منچستر یونایتد با تعدادی از بازیکنان این تیم درگیری پیدا کرده و حتی " فرگوسن " در مصاحبه‏ای از عملکرد او انتقاد کرد و شاید آخرین روزهای حضور مرد سال فوتبال جهان در اولدترافورد باشد.

فرگوسن از سالهای قبل نیز " کاکا " را تحسین کرده بود و او می‏داند الان بهترین فرصت برای به بدست آوردن این ستاره برزیلی است.رئال مادرید حاضر است 100 میلیون یورو بابت خرید رونالدو پرداخت كند.

در همین راستا ستاره برزیلی میلان تاکید كرده است كه قصد جدایی از این تیم را ندارد.كاكا به رسانه‌های ایتالیایی گفت: «من همواره در حرف و عمل نشان داده‌ام كه به میلان تعهد دارم. بنابراین هیچ توضیح اضافه‌ای نیاز نیست.»

وی خاطرنشان كرد:«من واقعا در سن‌سیرو خوشحال هستم و حمایت هواداران باعث دلگرمی‌ام می‌شود.»به هر حال باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید آیا این دو انتقال بزرگ صورت خواهد گرفت یا خیر؟

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری