تبیان، دستیار زندگی
سلونا همچنان پیشتاز باقى ماند تیم بارسلونا با پیروزى مقابل تیم اوسازونا همچنان در صدر جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى اسپانیا باقى ماند. به گزارش خبرگزارى رویترز از مادرید ، تیم بارسلونا در هفته هشتم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتبال باشگاه هاى اسپانیا - بارسلونا همچنان پیشتاز باقى ماند


تیم بارسلونا با پیروزى مقابل تیم اوسازونا همچنان در صدر جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى اسپانیا باقى ماند.

به گزارش خبرگزارى رویترز از مادرید ، تیم بارسلونا در هفته هشتم رقابت هاى فوق یكشنبه شب در دیدار با تیم اوساسونا با نیجه۳ بر صفر و با گلهاى  اتو ۴۰ و ۳ و  رونالدینهو ۴۴ از روى نقطه پنالتى حریف  خود را شكست داد.

در دیگردیدارها،تیم الباسته یك بر صفر اتلتیك بیلبائو را شكست داد ، رئال بتیس۲ بر صفر گتافه را برد ، لوانته با همین نتیجه مغلوب تیم اسپانیول شد ، راسینگ سانتاندر با یك گل بر تیم رئال ساراگوزا چیره شد ، رئال سوسیه داد با نتیجه۲ بر یك بر تیم رئال مایوركا غلبه كرد ، سوىیا باهمین نتیجه تیم آتلتیكو مادرید را شكست داد و ویا رئال۴ برصفر از سد نومانسیا گذشت.

در دیگر دیدارها تیم رئال مادرید با تك گل " مایكل اوون " از سد تیم قدرتمند والنسیا گذشت.

به گزارش خبرگزارى رویترز از مادرید ، در این دیدار كه از هفته هشتم مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى اسپانیا و در حضور۷۸ هزارتماشاگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابو شهر مادرید برگزار شد ، تیم رئال مادرید با تك گل دقیقه۷ "اوون " بر تیم والنسیا چیره شد.

در دیگر دیدار تیم دیپورتیولاكرونا با نتیجه یك بر یك مقابل تیم مالاگا متوقف شد.