تبیان، دستیار زندگی
اروپا جهت آموزش مربیگری ساخت و تنظیم سرود و موزه ملی فوتبال ایران راه اندازی كتابخانه فوتبال نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور كلیه‌ی اعضا در محل این فدراسیون تشكیل شد. در این نشست با تصویب اعضا، مقرر شد در را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام 20 ملی پوش به اروپا جهت آموزش مربیگری

ساخت و تنظیم سرود و موزه ملی فوتبال ایران

راه اندازی كتابخانه فوتبال

نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور كلیه‌ی اعضا در محل این فدراسیون تشكیل شد.

در این نشست با تصویب اعضا، مقرر شد در راستای ارتقاء سطح دانش بازیكنان ملی‌پوش سابق فوتبال و برخورداری از پتانسیل این پیشكسوتان در امر مربیگری 20 نفر كه از شرایط لازم برخوردار باشند، جهت گذراندن دورة مربیگری به اروپا اعزام شوند.

همچنین به منظور دستیابی به منابع اطلاعات فنی و كسب آگاهی‌های به روز شده از مراكز علمی ـ فرهنگی فوتبال ایران و جهان بنا به پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت اعضای هیأت رئیسه قرار شد با همكاری كتابخانه ملی ایران، كتابخانه فوتبال با بیش از 3000 جلد كتاب و نشریات خارجی و داخلی، نوارهای صوتی تصویری جهت مراجعه و مطالعه محققان و علاقمندان فوتبال در محل كنونی فدراسیون راه‌اندازی گردد.

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین با هدف بسط و توسعه اقدامات فرهنگی در فوتبال كشور نسبت به ساخت و تنظیم سرود ملی فوتبال و نیز ایجاد محلی به عنوان موزه به منظور حفظ و نگهداری آثار تاریخی فوتبال ایران تاكید كردند.