تبیان، دستیار زندگی
تیم پیكان؛ شهسواری: شاهرخی را برای حفظ آبرویش كنار گذاشتیم مایلی كهن: راه شاهرخی را ادامه می دهیم جلسه‌ی معارفه‌ی محمد مایلی‌كهن،‌ ناصر فریادشیران، بیژن طاهری، پیرترسا و ضیائی، عصر یكشنبه در محل باشگاه پیكان تهران انجام گرفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم معارفه كادر فنی جدید تیم پیكان؛

شهسواری: شاهرخی را برای حفظ آبرویش كنار گذاشتیم

مایلی كهن: راه شاهرخی را ادامه می دهیم


جلسه‌ی معارفه‌ی محمد مایلی‌كهن،‌ ناصر فریادشیران، بیژن طاهری، پیرترسا و ضیائی، عصر یكشنبه در محل باشگاه پیكان تهران انجام گرفت.

در ابتدای جلسه‌ی معارفه كه با حضور مدیرعامل، سرپرست، بازیكنان تیم پیكان و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد، ناصر شهسواری درباره‌ی كنارگذاشتن همایون شاهرخی از سرمربی‌گری این تیم گفت: شاهرخی همیشه در میان مربیان موفق فوتبال كشورمان جای داشته است. تیم‌های او به طور مرتب میان سه تیم بالانشین لیگ كشورمان در این چند سال بوده است.

وی سرمربی پیشین پیكان را فردی سالم، مودب و سلامت معرفی كرد و افزود: متاسفانه ما در كشور از آدم‌های سالم استقبال نمی‌كنیم. برخی از مطبوعات در طی این مدت شاهرخی را اذیت كردند، اما چون آبروی ایشان برای ما از هر چیز مهم‌تر بود، تصمیم به جایگزینی مایلی‌كهن به جای وی گرفتیم.

شهسواری درباره‌ی انتخاب محمد مایلی‌كهن به سمت سرمربیگری تیم فوتبال پیكان گفت: مایلی‌كهن جزو مربیان خوشنام و موفق فوتبال كشورمان است و بهترین دوران ملی فوتبال كشورمان در زمان مربیگری ایشان و در هنگام مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 1996 بوده است.

وی با اعلام ادامه‌ی همكاری شاهرخی و دینورزاده در تیم پیكان، اظهار داشت: ما با این آقایان كار داریم و در صورتی كه بتوانیم به مقام درخور توجهی دست پیدا كنیم، شاهرخی و دینورزاده نیز در این موفقیت سهم زیادی دارند.

مدیرعامل پیكان در پایان، از تمام بازیكنان، كادر فنی، رسانه‌ها درخواست كرد به فكر پیشرفت فوتبال این تیم و پیكان باشند؛ چون قدرت پیكان باعث قدرتمندی فوتبال ملی كشور خواهد شد.

پس از صحبت‌های مدیرعامل پیكان، محمد مایلی‌كهن در سخنانی گفت: از یك جهت از این انتخاب خوشحالم و از جهت دیگر ناراحت. اگر بگویم قبول این سمت باعث ناراحتی من شده است دروغ گفته‌ام؛ چون این كار من است و در مقاطع مختلف، از این موقعیت‌ها بسیار دیده‌ام. اما دلیل ناراحتی من به دلیل شاهرخی است و من از ایشان می‌خواهم كه به عنوان مدیر فنی واقعی در تیم ادامه‌ی همكاری دهند؛ زیرا ایشان را پیشكسوت خود می‌دانم و وظیفه دارم در همه‌ی مقاطع به ایشان احترام بگذارم. از فردا با كمال میل منتظر شاهرخی هستم و امیدوارم ایشان نیز این سمت را قبول كنند.

وی درباره‌ی وضعیت تیم پیكان در آینده اظهار داشت: به دنبال این هستیم كه با همكاری بازیكنان و كادر فنی، شرایط تیمی را بهتر از گذشته كنیم و در این مسیر راه پسشكسوت خود «شاهرخی» را ادامه خواهیم داد.

مایلی‌كهن، صداقت، صمیمیت و حسن همكاری را سه عامل موفقیت در تیم نامید و افزود: كسانی كه پیش از این با من كار كرده‌اند می‌دانند صداقت حرف اول را در برنامه‌های من می‌زند و هیچ چیز و هیچ‌كس نمی‌تواند مرا از صداقت دور كند.

وی ادامه داد: 24 هفته تا پایان لیگ زمان داریم و توانایی بازیكنان پیكان بر هیچ‌كس پوشیده نیست و مطمئن هستم می‌توانیم با كمك یكدیگر، شایستگی این تیم قدیمی را یك بار دیگر به منصه‌ی ظهور برسانیم.

مایلی‌كهن در مورد دستیاران خود در تیم پیكان گفت: طاهری، ضیایی و فریادشیران مرا در امر هدایت پیكان یاری می‌دهند و امیدوارم با كمك این دوستان، نتایج خوبی را با این تیم در لیگ جاری رقم بزنیم.