تبیان، دستیار زندگی
باید با اختلاف سه گل پیروز می‌شدیم مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: اگر كمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم با دو یا سه گل استقلال را شكست دهیم اما با این حال از نتیجه‌ی به دست آمده رضایت دارم. علی پروین اظهار داشت: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین: شانس با ما یار نبود

باید با اختلاف سه گل پیروز می‌شدیم


مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: اگر كمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم با دو یا سه گل استقلال را شكست دهیم اما با این حال از نتیجه‌ی به دست آمده رضایت دارم.

علی پروین اظهار داشت: هفته‌ی پیش نیز گفته بودم كه با آمدن كماسی قدرت و توانایی تیم چند برابر می‌شود و مشاهده شد كه نیمه‌ی دوم بازیكنان ما تازه راه افتاده بودند و اگر سی دقیقه‌ی دیگر بازی ادامه داشت، بازیكنان همانند شیر به دروازه‌ی حریف حمله می‌بردند.

وی افزود: در سه هفته‌ی نخست شرایط تیم به قدری اسفناك بود كه داشتم ناامید می‌شدم اما با آمدن كماسی پس از بازی با شموشك روند رو به رشد تیم شروع شد و در بازی جمعه نیز با كمی شانس می‌توانستیم با اختلاف سه گل استقلال را شكست دهیم.

پروین درباره‌ی داوری دیدار ، گفت: تا به حال چنین داور خوبی به ایران نیامده بود و توانست با قضاوت بسیار خوب خود بازی را آرام كند و بسیار خوب قضاوت كرد.

وی در ادامه گفت: اگر خاطرتان باشد در بازی‌های گذشته‌ی پرسپولیس و استقلال در بیست دقیقه‌ی اول نیمه‌ی نخست تمام بازیكنان با هم جنگ و جدل داشتند اما این داور به قدری خوب كار كرد كه بازیكنان به خود اجازه‌ی حركت اضافی ندادند.

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی گل جباری، گفت: اسكوربورد ورزشگاه نشان داد كه جباری هنگام زدن گل در منطقه‌ی آفساید قرار داشت اما به نظر من بیشتر داوران ما این صحنه‌ها را آفساید نمی‌گیرند همانطور كه دیدید هفته‌ی پیش سامره از ریباند رودباریان به گل رسید و داور آفساید اعلام نكرد ولی از نظر ما آن صحنه آفساید بود.

پروین با اظهار رضایت از بازی ، اظهار امیدواری كرد: تماشاگرانی كه از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آمده بودند چه پرسپولیسی و چه استقلالی امیدوارم با رضایت استادیوم را ترك كرده باشند.

وی درباره‌ی مهرداد اولادی و ورود او به زمین گفت: همه‌ی بازیكنان ما در این بازی خوب بودند اما اولادی در دقایق كوتاه حضورش توانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و مطمئن هستم او پدیده‌ی لیگ سال جاری خواهد شد.

پروین در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود درباره‌ی جذب بازیكن خارجی اظهار داشت: با دروازه‌بان تیم ملی مقدونیه قرارداد بستیم و به دنبال یك بازیكن خارجی دیگری هستیم كه سطح فنی وی از تمام بازیكنان داخلی پرسپولیس بالاتر باشد.

وی در‌باره‌ی وضعیت كاویانپور و فنایی گفت: این دو كماكان در لیست تیم قرار دارند و ما منتظر بازگشت آنها هستیم.