تبیان، دستیار زندگی
دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دیشب با .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چلسی و بارسا به هم رسیدند

صعود چلسی باشکست ایورپول

دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دیشب با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های چلسی و بارسلونا نتیجه لازم برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند.

به نقل از مهر، تیم فوتبال چلسی دیشب در حالی در استمفوردبریج مقابل لیورپول گام به زمین گذاشت که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده بود. اما این دیدار آنگونه پیش نرفت که آبی‌‍پوشان پیش بینی می کردند و هیدینک و یارانش چندین بار خطر حذف از رقابت‌ها را احساس کردند.

لیورپول ایستاده مرد

آئورلیو در دقیقه 19 بر اثر اشتباه پتر چک، دروازه‌بان چلسی تیم میهمان را پیش انداخت و ژابی آلونسو 9 دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی بازی را 2 بر صفر کرد. چلسی اواسط نیمه نخست آنلکا را به جای کالو به زمین فرستاد تا رنگ و بویی تهاجمی به تیم خود ببخشد. این تیم در دقایق 51 و 57 ، دو بار توسط دیدیه دروگبا و آلکس گلزنی کرد تا خیال چلسی از بابت صعود مطمئن شود. لمپارد در دقیقه 76 تیرخلاص را به شقیقه لیورپول شلیک کرد اما این پایان کار نبود و سرخپوشان دوباره به بازی بازگشتند.

لوکاس لیوا و درک کویت در دقایق 81 و 83 برای لیورپول گل زدند تا این تیم 4 بر 3 پیش بیفتد. لیورپول با به ثمر رساندن یک گل دیگر به مرحله نیمه نهایی صعود می کرد اما لمپارد در واپسین لحظات بازی گل تساوی را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا چلسی در مجموع دو دیدار با نتیجه 7 بر 5 به برتری دست یافته و به دور نیمه نهایی صعود کند.

بارسلونا - بایرن

دیگر دیدار شب گذشته را تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا برگزار کردند. بارسا در دیدار رفت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیده و تقریبا صعود خود را مسجل کرده بود. این تیم با کسب نتیجه تساوی یک بر یک مقابل حریف آلمانی، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این دیدار فرانک ریبری در دقیقه 47 تیم بایرن را پیش انداخت اما کیتا در دقیقه 73 بازی را به تساوی کشید تا بارسا در مجموع با پیروزی 5 بر یک به نیمه نهایی صعود کند.با این حساب تیم‌های بارسلونا و چلسی در تاریخ هشتم اردیبهشت دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می کنند.

مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امشب با برگزاری دو دیدار زیر به پایان می رسد:

* پورتو پرتغال - منچستریونایتد انگلستان

* آرسنال انگلستان - ویارئال اسپانیا

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری