تبیان، دستیار زندگی
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا امشب با برگزاری دو دیدار ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیورپول و بایرن در انتظار معجره

بایرن مونیخ در اندیشه پیروزی مقابل بارسلونا

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا امشب  با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود.

به نقل از مهر، تیم فوتبال بارسلونا هفته گذشته در دیدار رفت از این مرحله موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه قاطع 4 بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد. این تیم در دیدار امشب تقریبا خود را صعود کرده تلقی می کند اما پیروزی 4 بر صفر باواریایی ها مقابل اینتراخت فرانکفورت سبب شده تا نماینده اسپانیا از حریف آلمانی خود به هراس بیفتد.

جوزپه گورادیولا سرمربی بارسلونا در تازه ترین مصاحبه خود عنوان کرده بایرن مونیخ توانایی این را دارد که چهار گل به هر حریفی بزند. دیدار دو تیم در ورزشگاه "آلیانز آرنا" شهر مونیخ برگزار می شود.

چلسی - لیورپول

دیگر دیدار امشب را تیم های چلسی و لیورپول در "استمفوردبریج" برگزار خواهند کرد. شاگردان هیدینک در دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده اند با این حال لیورپول نشان داده که توانایی بازگشت را دارد. این تیم درماه مه سال 2005 و در فینال رقابت های لیگ قهرمانان در حالی که با نتیجه 3 بر صفر از میلان عقب بود در عرض پنج دقیقه بازی را به تساوی کشید.

این دهمین دیدار دو تیم چلسی و لیورپول در پنج فصل گذشته است. استیون جرارد و جیمی کره گر در9 دیدار قبلی در ترکیب لیورپول حاضر بوده اند و در تیم چلسی هم دیدیه دروگبا، پتر چک و جان تری در همه دیدارها بازی کرده اند. البته تری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری