تبیان، دستیار زندگی
تساوی سرد پایتخت نشین ها در روزی سر پنجاه و هفتمین دیدار تیم های استقلال و پیروزی تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، دیدار تیم های استقلال و پیروزی از هفته ششم رقابت های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داربی پنجاه و هفتم به تساوی رسید

تساوی سرد پایتخت نشین ها در روزی سر

پنجاه و هفتمین دیدار تیم های استقلال و پیروزی تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، دیدار تیم های استقلال و پیروزی از هفته ششم رقابت های لیگ برتر عصر جمعه با قضاوت فلورین میر، داور آلمانی در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر برگزار شد.

در ابتدای بازی برای تیم پیروزی محمدی، رهبری فر، انصاریان، گل محمدی، جمشیدی، مهدوی، باقری، اسدی،محمدوند، سهراب انتظاری و جباری به میدان رفتند.

برای تیم استقلال نیز توپولوویچ، حق دوست، قربانی، صادقی، گیلا اوری، فكری، واحدی، سامره، منصوریان، عنایتی و مجیدی بازی كردند.

تیم استقلال در نیمه اول روان تر و سریع تر از تیم پیروزی ظاهر شد، اما بازیكنان تیم پرسپولیس در نیمه دادند به طوری كه با حملات گسترده و سریع، خطرات زیادی را بر روی دروازه استقال ایجاد كردند.

در دقیقه 70 با هماهنگی جباری و اولادی، دروازه تیم استقلال باز شد، اما این گل از طرف داور آلمانی این یدار آفساید اعلام شد.

بازیكنان دو تیم كه بازی پربرخوردی را به نمایش گذاشتند، در مجموع 4 كارت زرد دریافت كردند. رضا عنایتی در دقیقه 44 و علیرضا منصوریان در دقیقه 55 از تیم استقلال و پژمان جمشیدی در دقیقه 39 و یحیی گل محمدی در دقیقه 80 از تیم پرسپولیس كارت زرد گرفتند.

برای تیم پیروزی دو تعویض انجام شد. اولادی به جای سهراب انتظاری وجوچی به جای رضا جباری به میدان آمدند.

سیاوش اكبرپور به جای سامره، حسین كاظمی به جای منصوریان، مهدی امیرآبادی به جای مجیدی، بازیكنان تعویضی تیم استقلال تهران بودند.