تبیان، دستیار زندگی
ات خانواده تئاتر باید برآورده شود كاش هیأت بازخوان، نمایشنامه های كمتری در جشنواره تئاتر فجر داشتند. رحمت امینی، دبیر شورای توسعه تئاتر كشور با بیان این مطلب به خبرگزاری فارس گفت : ای كاش بازخوان های نمایشنامه های تئاتر، نما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 3 آبان ماه 1383

انتظارات خانواده تئاتر باید برآورده شود

كاش هیأت بازخوان، نمایشنامه های كمتری در جشنواره تئاتر فجر داشتند.

رحمت امینی، دبیر شورای توسعه تئاتر كشور با بیان این مطلب به خبرگزاری فارس گفت : ای كاش بازخوان های نمایشنامه های تئاتر، نمایشنامه های كمتری داشتند و به داوری متون می پرداختند، چرمشیر و امجد كه به عنوان اعضای هیأت بازخوان نمایشنامه ها هستند، بیشترین آثار را داشتند و این امر باعث اعتراض نمایشنامه نویسان شده است.

وی گفت : 8 سال مدیریت قبلی نه تنها بر تئاتر، بلكه بر مجامع دیگر فرهنگی و هنری نیز تاثیرگذار بود و مدیریت جدید خواست تا رویكرد جدیدی را در فرهنگ و هنر به وجود آورد. امینی درباره مدیریت مهندس پور در مركز شورای نظارت و ارزشیابی مركز هنرهای نمایش ادامه داد: مهندس پور فردی تحلیلگر است و بسیار تلاش كردند كه او را برای پذیرش ریاست شورای نظارت و ارزشیابی راضی كنند اما انتظار خانواده تئاتر بیشتر از این حرفهاست و باید گفت، نیمی از انتظار تئاتری ها در مدیریت جدید برآورده نشده است.