تبیان، دستیار زندگی
سرعت و گسترش علم و تكنولوژی در دهه های اخیر، كارشناسان حوزه های مختلف را برآن داشته است تا دامنه این رشد و گسترش را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی چند کتاب

دایرة المعارف جهان آینده

دایرة المعارف جهان آینده

سرعت و گسترش علم و تكنولوژی در دهه های اخیر، كارشناسان حوزه های مختلف را برآن داشته است تا دامنه این رشد و گسترش را برای دهه های أینده نیز پیش بینی كنند. بسیار جالب و شگفت انگیز است اینكه بدانیم در دهه های پیش رو در حوزه های گوناگون زندگی بشر از وسایل خانه گرفته تا وسایل ارتباطی، وسایل حمل ونقل و غیره چه تحولات و پیشرفت های به وقوع خواهد پیوست. این مجموعه به معرفی آخرین دستاوردها و اختراعاتی كه در دست طراحی و ساخت است می پردازد.

قصه های مهربانی

قصه های مهربانی

نویسنده: مجید ملامحمدی خشتی ١٦٨ صفحه داستان مصور

این مجموعه دارای ١٤ جلد كتاب مصور است كه، هر كتاب محتوی ٥ قصه از زندگی چهارده معصوم است كه با قلم روان و شیوای نویسنده متعهد آقای مجید ملامحمدی به رشته تحریر در آمده و با هنرمندی استاد محمدحسین صلواتیان به خوبی تصویرسازی شده است.

دنیای شما

دنیای شما

 ۴ صفحه رحلی چهار رنگ (گروه نویسندگان مترجم:حسین ایرایی)

كتاب دنیای شما پر است از اطلاعاتی پیرامون جهانی كه در آن زندگی می كنیم. شما می توانید درباره حیوانات و گیاهان، مردم وسرزمین ها، حمل و نقل،فضای خارج ازجو و طرز كار اشیاء مطالب زیادی بیاموزید.دراین مجموعه علمی مفید كه به وسیله كارشناسانی ازرشته های مختلف علوم تهیه گردیده است، همچنان كه سعی شده است به كلیه پرسش های كودكان دوره دبستان با ساده ترین روش پاسخ داده شود، كتاب درهر حال از نظر محتوای علمی دركنار بیش از غنای كافی برخوردار است. آزمایش های علمی و فعالیت های علمی در كنار بیش از ۸۰۰ نقاشی زیبا و جذاب این مجموعه را به یك مرجع مفید آموزشی برای تكمیل فعا لیت های درسی كودكان تبدیل ساخته است.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید از فروشگاه پیام آزادی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب کودک و نوجوان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب خانواده کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید مجموعه ابزار کمک آموزشی کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.