تبیان، دستیار زندگی
روز سختی خواهد داشت پیروزی برای تیم های پرسپولیس و استقلال در مسابقه ماقبل دربی لازم بود و این تیم ها با آمادگی كامل به مصاف هم خواهند رفت. مربی سابق پاس ضمن بیان این مطلب تصریح كرد: استقلال دربازی با پاس نمایش خوبی ازخود نش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرشاد پیوس:

پرسپولیس مقابل استقلال روز سختی خواهد داشت


پیروزی برای تیم های پرسپولیس و استقلال در مسابقه ماقبل دربی لازم بود و این تیم ها با آمادگی كامل به مصاف هم خواهند رفت.

مربی سابق پاس ضمن بیان این مطلب تصریح كرد: استقلال دربازی با پاس نمایش خوبی ازخود نشان داد و موفق شد هرسه امتیاز بازی را ازآن خود كند.البته من معتقدم كه پاس تیم برترمیدان بود اما به هیچ وجه نتوانست ازموقعیت های خود استفاده كند وبه نظر من اگر آرش برهانی زودتر به زمین می آمد می توانست از كم تحركی خط دفاع استقلال بهتر بهره ببرد اما نمی دانم به چه علت مربیان از او استفاده نكردند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درارتباط با بازی تیم سابق خود مقابل شموشك نوشهر اظهار داشت: پرسپولیس بر روی اشتباه فردی حریف به گل رسید البته نباید فراموش كرد كه شموشك تیم جوان و خوبی دارد و بازی با این تیم درنوشهركارساده ای نیست. با این حال 3 امتیازاین دیداربرای پرسپولیس ازاهمیت بالایی برخورداربود و این تیم اكنون با روحیه ای بالا به مصاف استقلال می رود.

فرشاد پیوس درپایان با اشاره به دربی بزرگ این هفته افزود: پرسپولیس دربازی مقابل استقلال باید مشكلات خط دفاعی خود را به حداقل برساند . چنانچه پرسپولیسی ها فاصله بین خط دفاع و خط هافبكشان را برطرف كنند و جمع تر و بسته تربازی كنند، می توانند مقابل استقلال عملكرد خوبی داشته باشند وگرنه روز سختی را پشت سرخواهند گذاشت. من به عنوان یك پرسپولیسی دعا می كنم كه تیمم دراین مسابقه برنده شود و درنهایت به عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت های لیگ برتردست پیدا كند.