تبیان، دستیار زندگی
گذشته نیستم دال ارتباط بسیار خوبی با من دارد بازیكن تیم ملی فوتبال هامبورگ گفت: بركناری تاپ مولر تنها به دلیل كسب نتایج ضعیف بوده است و شایعات مبنی بر عدم حمایت بازیكنان از او و درگیری من با وی كذب محض است. مهدی مهدوی‌كیا اظ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی مهدوی‌كیا:

در فرم مطلوب گذشته نیستم

دال ارتباط بسیار خوبی با من دارد


بازیكن تیم ملی فوتبال هامبورگ گفت: بركناری تاپ مولر تنها به دلیل كسب نتایج ضعیف بوده است و شایعات مبنی بر عدم حمایت بازیكنان از او و درگیری من با وی كذب محض است.

مهدی مهدوی‌كیا اظهار داشت: مسؤولان باشگاه پس از حذف از جام اینترتوتو، جام حذفی آلمان و كسب نتایج بسیار ضعیف در بوندس لیگا تصمیم به بركناری مولر گرفتند هرچند بازیكنان از وی بسیار حمایت كردند اما این نتایج، مسؤولان باشگاه را مجاب به بركناری وی كرد.

وی درباره‌ی انتخاب توماس دال بازیكن اسبق هامبورگ به سمت مربیگری این تیم، گفت: دال توانسته تیم آماتور هامبورگ را كه در دسته‌ی سوم قرار دارد صدرنشین كند. او از بازیكنان بسیار خوب هامبورگ بوده و با بازیكنان قدیمی تیم از جمله من ارتباط بسیار خوبی دارد و در تیم جوی بوجود آورده كه همه‌ی بازیكنان و مسؤولان از موفقیت در بازیهای آینده صحبت می‌كنند.

مهدوی‌كیا درباره‌ی نتایج هامبورگ در چند هفته‌ی اخیر، گفت: تیم در ابتدای فصل شرایط خوبی داشته اما بدشانسی و ضعف در خطوط سه‌گانه‌ی تیم باعث شد از موقعیت‌های صد در صد گل استفاده نكنیم و در عوض با كم‌زهرترین حملات حریفان دروازه‌ی ما باز شود.

این بازیكن قدیمی هامبورگ در پنج سال گذشته همواره جزء‌ بازیكنان ثابت این تیم بوده اما در چهار بازی اخیر به عنوان بازیكن جانشین به میدان آمد. مهدوی‌كیا در این رابطه گفت: پس از پایان جام ملت‌های آسیا به استراحت نیاز داشتیم اما شروع رقابت‌های پرفشاری همچون بوندس لیگا باعث افت بدنی من شد و عدم نتیجه‌گیری تیم باعث شد مولر سیستم تیم را به دفاع صرف تغییر دهد. بنابراین از تركیب اصلی خارج شدم هرچند می‌پذیرم كه در فصل جدید فرم ایده‌آل فصل پیش را ندارم.

وی درباره‌ی نخستین جلسه تمرین با حضور توماس دال و معارفه‌ی او به سایر اعضای تیم، گفت: در نخستین جلسه تمرین، او بازیكنان را به اتحاد و حفظ آرامش دعوت كرد و بازیكنان نیز قول هرگونه همكاری برای موفقیت تیم و خارج شدن از وضعیت كنونی را به وی دادند.