تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پورتو دیشب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به تساوی........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف منچستر در اولدترافورد

منچستر - پورتو

تیم فوتبال پورتو دیشب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ارزشمند 2 بر 2 در زمین منچستریونایتد دست پیدا کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد دیشب در حالی گام به میدان گذاشت که خاطره فصل 04-2003 که مقابل پورتو از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد را فراموش نکرده بود. شاگردان سر الكس فرگوسن در این دیدار ابتدا با گل دقیقه‌ی 4 رودریگس بازیكن پورتو از حریف عقب افتادند اما 12 دقیقه‌ی بعد وین‌رونی بازی را به تساوی كشاند.

تساوی منچستر و پورتو در اولدترافورد

درحالی که پنج دقیقه تا پایان بازی زمان باقی بود، کارلوس ته وس مهاجم آرژانتینی شیاطین سرخ كه از دقیقه‌ی 72 به میدان آمده بود توانست باز هم برای میزبان گلزنی كند اما، 4 دقیقه بعد گونزالس مهاجم پورتو بازی را به تساوی كشاند تا سرنوشت دو تیم به بازی برگشت كشیده شود. هر چند تیم پرتغالی با این تساوی در خانه‌ی حریف از بخت بیشتری برای حضور در جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها برخوردار است

آرسنال - ویارئال

تیم فوتبال آرسنال در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته موفق شد ویارئال را در ال مادریگال با نتیجه یک بر یک متوقف کند. نماینده انگلستان در سال 2006 موفق به حذف ویارئال شده و به نظر می رسد در این دوره از رقابت ها هم کار چندان دشواری پیش رو نداشته باشد. مارکوس سنا در دقیقه 10 گل تیم میزبان را به ثمر رساند و امانوئل آدبایور در دقیقه 66 بازی را به تساوی کشید.همچنین در ادامه این رقابتها امشب تیم فوتبال بارسلونا، صدرنشین رقابت های لالیگا در نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. این دو تیم چهار بار در رقابت های اروپایی با یکدیگر دیدار کرده اند که سه بار پیروزی با بایرن بوده و یک بار هم دیدار دو تیم با تساوی پایان یافته است. دیگر دیدار حساس امشب را تیم های لیورپول و چلسی برگزار می کنند. این چهارمین بار است که دو تیم ظرف پنج سال گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی می کنند. در سه دیدار گذشته دو بار لیورپول پیروز بوده و یک بار چلسی برنده شده است.

                                                                                                                                                                              تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری