تبیان، دستیار زندگی
یا بود ولی...! حمایت قاطعانه كاپیتان از مربی ناكامی های پاس اعصاب همه اعضای این تیم را به هم ریخته اما در این گیرودار یك نفر است كه با آرامش خیلی خاصی امیدوارانه از آینده صحبت می كند. او كسی نیست جز خداداد عزیزی، كسی كه در ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همین جلالی تا ماه قبل بهترین دنیا بود ولی...!

حمایت قاطعانه كاپیتان از مربی


ناكامی های پاس اعصاب همه اعضای این تیم را به هم ریخته اما در این گیرودار یك نفر است كه با آرامش خیلی خاصی امیدوارانه از آینده صحبت می كند. او كسی نیست جز خداداد عزیزی، كسی كه در بحرانی ترین شرایط لبخند را فراموش نمی كند و خودش می گوید: بخند تا دنیا بهت بخنده!

خداداد گفت: خودی ها كه باید دلگرمی مان بدهند چنان تو كارمان گذاشته اند كه از غریبه ها هم انتظارش را نداشتیم. من با هیچ كس بده بستان ندارم و محتاج كسی نیستم روزی كه ببینم آخر كار هستم، خیلی راحت كنار می كشم و از لحاظ مالی و اعتباری آنقدر تأمین هستم كه هراسی از آینده نداشته باشم و اینها را می گویم تا اگر از آقای جلالی حمایت كردم متهم به چاپلوسی نشوم.

خداداد ادامه داد: چطور مجید جلالی تا یك ماه قبل بهترین دنیا بود و می گفتید كامپیوتر است اما هیچی نشده كامپیوترش هنگ كرده؟ آقایان! آلكس فرگوسن هم با تمام عظمت و بزرگی اش اشتباه می كند و من خوشحالم كه مربی ام اینقدر آدم بزرگ و با شخصیتی است كه آمده و خودش می گوید: من اشتباه كردم و از همه عذرخواهی می كنم.

وی افزود: من هیچ بده بستانی با آقای جلالی ندارم اما ناراحت می شوم كه از این انسان باشخصیت این همه انتقاد می شود. شاید اگر خداداد عزیزی جای جلالی بود هرگز جلوی استقلال برهانی، هدایتی و یكی، دو نفر را بیرون نمی گذاشت اما هركس تفكرات خاص خودش را دارد و پاس پارسال با همین تفكرات قهرمان ایران شد و جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. من منكر زحمات بچه های تیم نیستم به خصوص مدیریت باشگاه كه با تمام توان كار كرده و امكانات بسیار خوبی را فراهم آورده ولی به عنوان یك پاسی از تمام اعضای این باشگاه می خواهم با همدلی و رفاقت كمك كنند تا به روزهای اوج بازگردیم چون با دعوا و مرافه آن هم از این نوع جدید! اوضاع بدتر می شود.

كاپیتان پاس ادامه داد: من اگر اینگونه حرف می زنم به این دلیل است كه خودم را خیلی پاسی می دانم و مطمئنم این پاس به زودی به روزهای اوج برمی گردد به شرطی كه همه چیز را فراموش كنیم و با روحیه و تفكری جدید به مصاف حریفان برویم.

به خداداد گفتیم در صورت ناكامی برابر سپاهان چقدر احتمال تغییر و تحول در كادر فنی پاس وجود دارد كه گفت: اولا من به ناكامی فكر نمی كنم و ثانیاً كاره ای نیستم كه در مورد تحولات نظری بدهم، مهم تشخیص مدیران باشگاه است ولی به عنوان یك بازیكن می گویم علیرغم اشتباهات كادرفنی اگر ما بازیكنان كمی دقت می كردیم برابر استقلال بازنده نبودیم و الان جلالی برنده بزرگ بازی لقب می گرفت نه بازنده!