تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی که از افشین قطبی به عنوان گزینه نخست هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان نام برده می شود اما آخرین.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلفیق گزینه هابرای هدایت تیم ملی

مظلومی و قلعه نویی

در شرایطی که از افشین قطبی به عنوان گزینه نخست هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان نام برده می شود اما آخرین اطلاعات حکایت از آن دارد که مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز جانشین دایی را انتخاب نکرده اند و در حال رایزنی با گزینه های مد نظرشان هستند.

پس از آنکه علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از سمت خود برکنار شد، فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه های مد نظر خود را آغاز کرد اما پس از گذشت یک هفته از برکناری دایی هنوز نام جانشین وی مشخص نشده است.

این در حالی است که امروز سایت خبری گل از انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان نام برد اما مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با مهر انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی را رد کرد.

یاوری و قطبی در کنار یکدیگر

تاج ضمن تایید این مطلب به نشست شب گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال با کارشناسان فوتبال اشاره کرد و افزود: در این نشست شرایط کلیه گزینه های مورد نظرمان را بررسی کردیم اما هنوز برای انتخاب سرمربی تیم ملی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. با این حال انتخاب سرمربی ایرانی قطعی است و سعی می کنیم تا امروز سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنیم.

نشست شب گذشته که چندمین نشست مسئولان و اهالی فوتبال بود، در شرایطی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید که منصور ابراهیم زاده سرمربی فعلی تیم فوتبال ذوب آهن نیز به گزینه های قبلی اضافه شد. افشین قطبی ، محمد مایلی کهن، محمود یاوری ، حشمت مهاجرانی و .. از جمله گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال هستند.

در این میان برخی منابع از حشمت مهاجرانی به عنوان سرمربی یا مدیر فنی و همچنین محمود یاوری به عنوان سرمربی نام می برند و برخی نیز افشین قطبی را سرمربی تیم ملی می دانند.

مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد ترکیبی از گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان را تشکیل دهند. براین اساس پیش بینی می شود حشمت مهاجرانی به عنوان مدیر فنی فعالیت کند و یاوری یا قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی جانشین علی دایی شود. منصور ابراهیم زاده نیز در هر دو حالت به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشته باشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال از ساعت 13 امروز در نشستی با اعضای فراکسیون تربیت بدنی مجلس به بررسی آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی خواهند پرداخت و این احتمال وجود دارد که تا پایان امروز نام سرمربی جدید این تیم رسما اعلام شود.

                                                                                                                              تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری