تبیان، دستیار زندگی
استقلال: روی نقاط ضعف پاس برنامه داشتیم در اردوی كیش كاملا روی نقاط قوت و ضعف تیم پاس كار كرده بودیم و با شناختی خوبی مقابل این تیم قرار گرفتیم. امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل پاس كه به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال:

روی نقاط ضعف پاس برنامه داشتیم


در اردوی كیش كاملا روی نقاط قوت و ضعف تیم پاس كار كرده بودیم و با شناختی خوبی مقابل این تیم قرار گرفتیم.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل پاس كه به برتری 2 بر 1 تیمش انجامید گفت: این زیباترین دیدار لیگ چهارم بود كه هر دو تیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. وی افزود: من تیم پاس را كاملتر از سال گذشته دیدم و تیم ما تنها روی دو اشتباه فردی حریف در این دیدار به برتری دست یافت.

قلعه نوعی تصریح كرد: وقفه دو هفته ای لیگ فرصت خوبی بود تا روی نقاط ضعف تیم پاس كار كنیم و با آنالیز دقیق تیم بازیهای این تیم با شناخت و آمادگی مطلوبی مقابل آنها قرار بگیریم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت : كار آقای اصفهانیان در مجموع خوب بود ولی او می توانست كمتر به بازیكنان ما اخطار بدهد.

قلعه نوعی در مورد توهین بازیكنانش به خداداد عزیزی تاكید كرد: خداداد جزو ارزشهای فوتبال ماست و اگر كسی به او توهین كرده باشد بشدت با او برخورد خواهم كرد. وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل تیم پرسپولیس گفت: در این باره در روزهای آینده اظهار نظر خواهم كرد.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پاس:

اشتباهات ما جبران ناپذیر بود

پاس از ابتدای فصل فراز و نشیبهای بسیاری داشته است و در حال حاضر دوره افت خود را سپری می كند.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پاس در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: دو اشتباه ما در طول این دیدار باعث شد نتیجه نهایی را از دست بدهیم. وی افزود: در نیمه اول تعویض اجباری كیانوش رحمتی برنامه های تیم ما را به هم ریخت ضمن اینكه خشونت بیش از حد بازیكنان استقلال اجازه نداد تا بازیكنان ما با اعصابی آرام بازی كنند. جلالی افزود: استقلال قبل از زدن گل اول هیچ موقعیتی نداشت و تنها این اشتباه دروازه بان ما بود كه فرصت پیروز شدن برای آنهارا مهیا كرد.

وی در پایان گفت امیدوارم در بازیهای آینده این نتیجه را جبران كنیم و به دوران افت تیم پاس پایان دهیم.