تبیان، دستیار زندگی
«شمسی شال‌فروش» به علت تصادف در زندان است. در زندان به گوشش می‌رسد كه تنها پسرش «خسرو» درگیر كارهای خلاف شده است. شمسی از زندان پانزده روز مرخصی می‌گیرد تا با پیدا كردن یك دختر مناسب برای ازدواج با پسرش او را به سر و سامان برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«اشك‌ها و لبخندها» از 15 فروردين روي‌ آنتن شبكه يك

اشك‌ها و لبخندها

حسن فتحي از پخش مجموعه تلويزيوني «اشك‌ها و لبخندها» با سه روز پخش در هفته از 15 فروردين ماه خبر داد.

«حسن فتحي» كه كارگرداني «اشك‌ها و لبخندها» را بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: بر اساس تصميم گيري هاي جديد مديران سيما، مجموعه تلويزيوني «اشك‌ها و لبخندها» كه قرار بود در ايام نوروز از شبكه يك سيما پخش شود، از 15 فروردين ماه به روي آنتن خواهد رفت.

وي افزود: 8 قسمت از اين سريال آماده پخش است و تحويل داده شده و قرار است از 15 فروردين، در روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22:15 به روي آنتن برود.

بنابراين گزارش، «حسن فتحي» و گروه سازنده «اشك‌ها و لبخندها» درحال حاضر در بيمارستان عيوض‌زاده، روزهاي پاياني تصويربرداري انجام مي‌دهند و «بابك رضاخاني» در حال تدوين بخش هاي نهايي آن است.

به گزارش فارس، خواننده تيتراژ سريال «اشك‌ها و لبخندها»، «برزو ارجمند» است.

بر اساس تصميم گيري هاي جديد مديران سيما، مجموعه تلويزيوني «اشك‌ها و لبخندها» كه قرار بود در ايام نوروز از شبكه يك سيما پخش شود، از 15 فروردين ماه به روي آنتن خواهد رفت.

در اين مجموعه تلويزيوني كه تهيه كنندگي آن را «اسماعيل عفيفه» برعهده دارد، بازيگراني چون مهدي هاشمي، گوهر خيرانديش، شهره لرستاني، برزو ارجمند، ليلا اوتادي، هومن برق نورد، مهشاد مخبري، كيانوش گرامي، سيدمحسن نقيبيان، سينا رازاني، عباس ظفري و... ايفاي نقش مي‌كنند.

در خلاصه داستان اين مجموعه تلويزيوني آمده است: «شمسي شال‌فروش» به علت تصادف در زندان است. در زندان به گوشش مي‌رسد كه تنها پسرش «خسرو» درگير كارهاي خلاف شده است. شمسي از زندان پانزده روز مرخصي مي‌گيرد تا با پيدا كردن يك دختر مناسب براي ازدواج با پسرش او را به سر و سامان برساند. بعد از آزادي او سراغ برادرش «حشمت» كه از سينماداران قديمي است، رفته و از دخترش «نگار» خواستگاري مي‌كند. حشمت كه شهامت مخالفت با خواهر را ندارد به دروغ مي‌گويد كه نگار نامزد دارد و اين آغاز ماجراست...

ساير عوامل اين مجموعه تلويزيوني عبارتند از: كارگردان: حسن فتحي، مدير نور و تصوير:‌جواد صفا،‌ صدابردار: صالح حبيبي، طراح صحنه و لباس: پيام فروتن، طراح چهره‌پردازي: مهري شيرازي،‌ دستيار اول كارگردان: محمدرضا رستمي، برنامه‌ريز: سعيد عباسي، منشي صحنه: زهرا غلامي، تصويربرداران: خسرو دادگر مرام، حسن زارع، تدوين: بابك رضاخاني، موسيقي متن: حميدرضا صدري، طراح عنوان بندي: ساسان توكلي فارساني، عكاس: محمدفوقاني، مدير روابط عمومي: محمد رسول صادقي، جانشين توليد: ناصر هاديا‌ن‌فر، مدير تداركات: مهدي پيله وريان، امورمالي و اداري:نعمت گودرزوند چگيني و مدير توليد: عزيز عليزاده.

تنظیم برای تبیان : مسعود رضا عجمی