تبیان، دستیار زندگی
در حالی كه مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر دارند سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کنند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخت مایلی‌كهن و قطبی بیشتر است

ابهام در انتخاب سرمربی تیم ملی

مایلی کهن و قطبی

در حالی كه مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر دارند سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب كنند؛ اما این احتمال وجود دارد كه تا پایان بازی دوستانه با سنگال سرمربی جدید معرفی نشود.

پس از بركناری علی دایی گمانه زنی های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صورت گرفت؛ اما هنوز فدراسیون فوتبال در این باره به جمع بندی نرسیده است.

قلعه نویی و پیروانی

از محمد مایلی كهن، افشین قطبی، امیر قلعه نویی و حتی غلامحسین پیروانی و بیژن ذوالفقارنسب به عنوان افرادی كه بخت حضور روی نیمكت تیم ملی را دارند نام برده می شود.

مذاكره با چند تن از این مربیان نظیر مایلی كهن و قطبی انجام گرفته و این دو از بخت بیشتری برای مربیگری در تیم ملی برخوردار هستند.

با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال از اعلام نام شخص خاصی پرهیز می كنند و ترجیح می دهند تا زمان نهایی شدن این موضوع سكوت كنند.

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در اظهار نظری در این باره گفت: وقتی صحبت از مربی ایرانی می شود نام همین افراد به میان می آید. ما با چند نفر صحبت كرده ایم و در حال بررسی شرایط هستیم.

وی درباره زمان اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی خاطرنشان كرد: شاید قبل از بازی با سنگال نام سرمربی اعلام شود؛ اما این احتمال هم وجود دارد كه پس از بازی روز چهارشنبه سرمربی جدید معرفی شود.

تیم ملی فوتبال

تاج تاكید كرد: آنچه كه مسلم است اینكه در بازی دوستانه با سنگال روته مولر به عنوان سرمربی روی نیمكت می نشیند. حتی اگر تا آن زمان نام سرمربی اعلام شود باز هم مولر در بازی چهارشنبه هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت و مربی جدید پس از آن مشغول به كار می شود.

به نقل از فارس، با توجه به شرایطی كه وجود دارد به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهند برای جلوگیری از حواشی احتمالی نام سرمربی را بعد از بازی دوستانه روز چهارشنبه برابر سنگال اعلام كنند.

با توجه به شواهد و قرائن رقابت اصلی بین مایلی كهن و قطبی است. اگر چه عده ای اعتقاد دارند كفه ترازو بیشتر به سود مایلی كهن سنگینی می كند؛ اما تجربه انتخاب سرمربی تیم ملی در مرتبه گذشته نشان می دهد كه باید تا دقیقه 90 صبر كرد چرا كه احتمال هر گونه تغییر و تحولی وجود دارد.

                                                                                                                               تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری