تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم در راه صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی برکنار شد

علی دایی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم در راه صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از سمت خود برکنار شد تا مذاکره به گزینه های جانشینی وی آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان نشست هایی را برای تعیین وضعیت کادر فنی تیم ملی برگزار کردند ، در نهایت علی دایی سرمربی این تیم به دنبال شکست برابر تیم ملی عربستان از سمت خود برکنار شد.

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال برکنار شد

تیم ملی فوتبال کشورمان روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم ملی فوتبال عربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا شانس خود برای صعود به جام جهانی را به حداقل برساند.

پس از این دیدار مردم در شعارهایی خواستار برکناری کادر فنی تیم ملی و ایجاد تغییراتی مثبت در تیم ملی فوتبال کشورمان شدند.

پس از برکناری علی دایی هیات رییسه فدراسیون فوتبال قصد دارد تا برگزاری دیدار دوستانه با سنگال تکلیف کادر فنی تیم ملی را مشخص کنند

روته مولر و علی دایی

پس از این تصمیم اریش روته مولر به عنوان جانشین موقت علی دایی در تیم فوتبال ایران انتخاب شد تا موقتا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

فدراسیون فوتبال ایران مذاكرات فشرده‌ای را برای انتخاب جانشین دایی آغاز كرده است و به گفته‌ یك منابع موثق؛ افشین قطبی و محمد مایلی‌كهن همچنان از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران هستند. همچنین مسوولان فدراسیون فوتبال مذاكراتی را با حشمت مهاجرانی نیز انجام داده‌اند.

                                                                                                                               تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری