تبیان، دستیار زندگی
سنگین ترین مسئولیتم پذیرش مدیرعاملی استقلال بود مدیرعامل باشگاه استقلال تهران جمعه شب مهمان برنامه تلویزیونی صندلی داغ بود. برنامه ای  كه با اجرای داریوش كاردان در شبكه 2 سیما و نزد بینندگان تلویزیونی به خوبی جا افتاد ام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قریب: همسرم حرف آخر رامی زند!

سنگین ترین مسئولیتم پذیرش مدیرعاملی استقلال بود


مدیرعامل باشگاه استقلال تهران جمعه شب مهمان برنامه تلویزیونی صندلی داغ بود. برنامه ای  كه با اجرای داریوش كاردان در شبكه 2 سیما و نزد بینندگان تلویزیونی به خوبی جا افتاد اما این هفته منوچهر نوذری اجرای آن را برعهده داشت.

دكتر حسین قریب در روی این صندلی از همه چیز و همه جا گفت. از خاطرات زمان جنگ و حضورش در جهاد سازندگی گفت و البته در این برنامه اعتراف كرد كه علیرضا نیكبخت واحدی گرانترین بازیكن استقلال است.

وی در مورد بحث اعتیاد یادآور شد؛ به گزارش و تأیید نیروی انتظامی از زمانی كه تمرینات استقلال در ورزشگاه مرغوبكار برگزار شد، آمار معتادین كاهش پیدا كرد. قریب در مورد اینكه حرف آخر را در منزل چه كسی می زند گفت: همسرم حرف آخر را می زند ضمن اینكه یكی ، دو باری كه ظرف شسته ام به خاطر شكستن ظروف، دیگر از این كار منع شده ام.

منوچهر نوذری مجری این هفته گفت: پس شما زن ذلیل هستید؟! كه قریب هم حرفی نزد.

وی در خصوص شلوغ كاری های دوران نوجوانی اش گفت: زمانی كه با اقوام فوتبال بازی می كردیم 3 بار شیشه منزل خودمان را شكستم ضمن اینكه من در آن دوران از رفتن به مدرسه می ترسیدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پاسخ به سؤال یك بیننده كه آیا استقلال امسال می تواند پرسپولیس را شكست دهد گفت: ما دوست داریم پرسپولیس را شكست دهیم و در این راستا نیز تلاش می كنیم اما نتیجه را پیش بینی نمی كنم. استقلال امسال در فصل نقل و انتقالات یكی از تیم های برتر و موفق لیگ بود ما رویكرد جوانگرایی داشتیم و نیروهای خوبی را جذب كردیم كه در نهایت موجب شد متوسط سنی تیم كاهش یابد.

دكتر قریب در خاتمه پیرامون سنگین ترین مسئولیتی كه در دوران مدیریتی اش پذیرفته تأكید كرد: پذیرش مسئولیت باشگاه استقلال بعد از مسئولیتهای جنگ، سنگین ترین و دشوارترین مسئولیتی بود كه در دوران مدیریتم قبول كرده ام.