تبیان، دستیار زندگی
من و كتاب مجموعه فرمایشات و نوشته‌های مقام معظم رهبری درباره کتاب‌های دفاع مقدس، به زودی و برای یازدهمین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. در بخشی از این كتاب از فرمایشات مقام معظم رهبری آمده است:اگر تعداد كتاب زیاد شد، اگر عنوان كتاب زیاد شد، اگ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چاپ یازدهم "من و كتاب" منتشر می‌شود

نوشته‌های اختصاصی مقام معظم رهبري درباره کتاب‌های دفاع مقدس

چاپ یازدهم من و كتاب منتشر می‌شود   نوشته‌های اختصاصی مقام معظم رهبری درباره کتاب‌های دفاع مقدس

"من و كتاب" مجموعه فرمايشات و نوشته‌های مقام معظم رهبري درباره کتاب‌های دفاع مقدس، به زودي و برای یازدهمین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. در بخشي از اين كتاب از فرمايشات مقام معظم رهبري آمده است:"اگر تعداد كتاب زياد شد، اگر عنوان كتاب زياد شد، اگر كتاب در همه‌ موضوعات مورد نياز بود، اگر مردم توانستند سوال‌ها و استفهام‌هايشان را در كتاب بيابند و به كتاب مراجعه كنند، يك عالم ديگر و ماجراي ديگري خواهد شد. "

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این كتاب از 6 فصل با عناوين؛ اهميت كتاب و كتاب‌خواني، من و كتاب، نقد وضع موجود، چه بايد كرد؟، دست‌نوشته‌ها و دست‌خط ها تشكيل شده است.

در بخشي از فرمايشات مقام معظم رهبري مي‌خوانيم: "اگر تعداد كتاب زياد شد، اگر عنوان كتاب زياد شد، اگر كتاب در همه‌ موضوعات مورد نياز بود، اگر مردم توانستند سوال‌ها و استفهام‌هايشان را در كتاب بيابند و به كتاب مراجعه كنند، يك عالم ديگر و ماجراي ديگري خواهد شد. هر جا كه با كتاب سر و كاري هست، مي‌بينيد كه از لحاظ كيفيت روحي و وضع فكري، نسبت به آن‌جايي كه اين وضعيت وجود ندارد، تفاوت محسوسي هست."

در فصل پنجم "من و كتاب" ‌نوشته‌های اختصاصی آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در باره 30 عنوان از کتاب‌های دفتر ادبیات و هنر مقاومت، آورده شده‌اند. در فصل ششم نیز تصویر 4 دست‌خط ایشان بر کتاب‌ها آمده است.

چاپ یازدهم "من و کتاب" در قطع رقعی و 128 صفحه و با شمارگان 5000 نسخه و قیمت 12000 ریال منتشر خواهد شد.