تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام علی‌اكبر صمدی، نویسنده كتاب های دینی می گوید:به علت نبود مشغله‌كاری و تحصیلی در ایام عید، می‌توان از این فرصت برای مطالعه كتاب های تربیتی و داستانی بهره برد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نويسنده كتاب‌هاي ديني:

عيد فرصت مناسبي براي مطالعه است

نویسنده كتاب‌های دینی:  عید فرصت مناسبی برای مطالعه است

حجت‌الاسلام علي‌اكبر صمدي، نويسنده كتاب هاي ديني مي گويد:به علت نبود مشغله‌كاري و تحصيلي در ايام عيد، مي‌توان از اين فرصت براي مطالعه كتاب هاي تربيتي و داستاني بهره برد.

حجت‌الاسلام علي‌اكبر صمدي، نويسنده كتاب «نقش دوستان در سرنوشت انسان» و «آثار گناه در زندگي» در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اگرچه ايام عيد فرصت مناسبي براي مسافرت و ديد و بازديد از اقوام است ولي به علت نبود مشغله‌كاري و تحصيلي مي‌تواند وقت مناسبي براي كتابخواني نيز باشد.

وي افزود: ممكن است مطالعه كتاب‌هايي كه جنبه علمي دارد، انسان را كسل و خسته كند. بنابراين پيشنهاد مي‌كنم افراد به مطالعه كتاب‌هاي تربيتي و داستاني بپردازند تا اوقات شادي را داشته باشند.

وي همچنين اهداي كتاب به اقوام را به عنوان عيدي پيشنهاد داد و اظهار داشت: بايد افراد را از لحاظ سني در نظر گرفت. من حتما كتاب «نقش دوستان در سرنوشت انسان» را به جوانان و نوجوانان هديه خواهم داد زيرا اين كتاب آنها را از بسياري از سردرگمي‌ها و بي‌اطلاعي‌ها رها خواهد كرد.