تبیان، دستیار زندگی
همه بركات الهی اش رفت تا جای خود را به ماه نزول قرآن بدهد ، ماه سرشاری آسمان و زمین از رحمات پروردگاری كه با بانگ " اقرا باسم ربك الذی خلق " جبرئیلش در غار حرا زبان محمد (ص) را به زیباترین كلمات گشود كه تا دنیا ، د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با سلام

ماه شعبان با همه بركات الهی اش رفت تا جای خود را به ماه نزول قرآن بدهد ، ماه سرشاری آسمان و زمین از رحمات پروردگاری كه با بانگ " اقرا باسم ربك الذی خلق " جبرئیلش در غار حرا زبان محمد (ص) را به زیباترین كلمات گشود كه تا دنیا ، دنیاست جایگزینی نخواهد داشت. خداوندی كه به بشر " ما لم یعلم " را آموخت تا بداند قدر و قیمتش چیست و خود را در بازار مكاره این دنیا به ثمن بخس و دراهم معدوده نفروشد.

حلول ماه مبارك رمضان را به شما كاربران عزیز تبریك گفته و امیدوارم كه با توجه بیشتر به اعمال و گفتارمان فیض كامل را از این ماه پر بركت ببریم.

ضمن تشكر از عزیزانی كه نوشتار مربوط به انجمن ها را مطالعه كرده اند بالاخص دوستانی كه نظر داده اند قول داده بودم توضیحاتی را در باب انجمن ها ، انجمن یا هر اسمی كه دلتان می خواهد بگذارید و در نوشتار پیشین به آن اشاره كرده بودم ، بدهم این انجمن ها كه با نامهای پیشنهادی ما اعلام شده اند هیچ یك در واقع موجودیت ندارند مگر اینكه شما بخواهید ،شما می توانید در دو انجمن طبق علاقه شخصیتان ثبت نام كنید البته امكان تغییر از انجمنی به انجمن دیگر یا انصراف از انجمن ها فراهم شده تا شما بتوانید آزادانه انتخاب كنید.

دوستان عزیز اعم از تایید اولیه و نهایی می توانند ثبت نام كنند بدیهی است برای تشكیل و رسمیت یافتن انجمن ها تایید عضویتها به تایید نهایی نیاز دارد.

با توجه به اینكه این انجمن ها امكان فعالیت در فضای مجازی را دارند لذا كلیه عزیزان در هر كجای سرزمین پهناورمان ایران یا در خارج از كشور كه باشند می توانند اقدام به ثبت نام كنند.

همانطور كه در همایش اول به اطلاعتان رساندیم این انجمن ها از حمایتهای مادی و معنوی تبیان و اختصاص فضای مجازی و حقیقی بهره مند خواهند شد.

اگر علاوه بر سرفصلهای پیشنهادی ما انجمن جدیدی را در نظر دارید خوشحال می شویم در بخش پیشنهادات با ما در میان بگذارید .

عزیزان كاربر اگر توان مدیریت انجمنی را در خود می یابید و می توانید با خلاقیتهای لازمه برای یك مدیر در برقراری ارتباط مناسب با اعضا آنها را راضی نگهدارید توصیه می كنم در بخش تعیین سطح كاربری ، گزینه مدیریت را انتخاب كنید.

اگر فعالیتهای دیگرتان مجال مدیریت انجمنی را به شما نمی دهد اما می توانید كاربری فعال باشید بطوریكه مقاله بدهید و در كارها به مدیر كمك كنید و بعنوان انجمن اجرایی در ارتباط با دیگر اعضا باشید با انتخاب گزینه فعال ما را با خبر كنید .

اگر فعالیتهایتان حتی اجازه فعالیت مداوم را به شما نمی دهد اما علاقمند به كسب اطلاعات خوب و مفید و بهره گیری از فعالیتهای دیگران هستید با انتخاب گزینهاستفاده كننده به جمع دوستانتان بپیوندید .

در صورت تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه ثبت نام كنندگان می توانید با فشردن دگمه مربوطه اسامی افراد هر انجمن را ببینید.

حداقل تعداد لازم برای رسمیت یافتن و شروع فعالیت هر انجمن50 نفر است.

با رسیدن به حد نصاب و داشتن اطلاعات از دوستان نامزد مدیریت و ... بررسی ما شروع شده و سپس اسامی را از طریق سایت اعلام می كنیم تا نامزدها فرصت تبلیغ داشته و دیگر اعضا با آشنایی بیشتر و دید بهتری بتوانند دبیر هر انجمن را انتخاب كنند.

برای اطلاع بیشتر ، متن آئین نام ها را مطالعه كنید.

آیین نامه سطح كاربری استفاده كننده

آیین نامه سطح كاربری فعال

آیین نامه سطح كاربری مدیر

فرم ثبت نام