تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم های فوتبال صبای ایران و الاهلی امارات در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه.........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف صبا مقابل الاهلی

صبا، الهلال

دیدار تیم های فوتبال صبای ایران و الاهلی امارات در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ تیم‌های فوتبال صبای قم و الاهلی امارات در دیدار دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز(سه شنبه) مقابل هم صف آرایی کردند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که از گروه نخست این رقابت ها و با قضاوت "نینورو توجو" از ژاپن در ورزشگاه یادگار امام قم (ره) برگزار شد، غلامرضا رضایی از تیم صبا و خالد محمد عبدالله از تیم الاهلی بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

در نیمه دوم این بازی فیروز كریمی محمد نوری، محسن بیاتی‌نیا و حمیدرضا فرزانه را به ترتیب به جای مهدی خیری، فریدون فضلی و محسن یوسفی به میدان فرستاد.

در این مسابقه تیم صبا نسبت به الاهلی از موقعیت‌های گلزنی بیشتر برخوردار بود و در خطرناك‌ترین فرصت غلامرضا رضایی در نیمه نخست یك بار توپ را به تیرك دروازه حریف كوبید. سرانجام موقعیت‌های تیم صبا و الاهلی در این بازی ثمری برای هیچ‌یك از آنها نداشت و بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

با این تساوی تیم فوتبال صبا ایران 2 امتیازی شد و به رده دوم جدول این گروه صعود کرد و الاهلی هم با یک امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد. تیم پاختاکور ازبکستان با 3 و الهلال عربستان با یک امتیاز رده های اول و سوم این گروه را از آن خود کرده اند.

                                                                                                                              تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری