تبیان، دستیار زندگی
مسوول دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی از دریافت بیش از 608 اثر در شش گروه اصلی، ویژه و جنبی این جشنواره خبر داد. آثار برگزیده این جشنواره در قالب كتاب مننتشر خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت 608 اثر در سيزدهمين جشنواره پايان‌نامه دانشجويي

رقابت 608 اثر در سیزدهمین جشنواره پایان‌نامه دانشجویی

مسوول دبيرخانه سيزدهمين دوره جشنواره پايان‌نامه سال دانشجويي از دريافت بيش از 608 اثر در شش گروه اصلي، ويژه و جنبي اين جشنواره خبر داد. آثار برگزيده اين جشنواره در قالب كتاب مننتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي، «سهيل عاطفي» توسعه و گسترش تحقيقات در كشور و ايجاد ارتباط و پيوند ميان مراكز تحقيقاتي و اجرايي را يكي از راه‌ حل‌هاي رفع مشكلات در كشور دانست و افزود: با انجام تحقيقات مختلف مي‌توان فاصله زيادي را كه از نظر علم با دنيا داريم، جبران كنيم.

وي برگزاري سيزدهمين دوره جشنواره پايان‌نامه سال دانشجويي را حركتي مؤثر و هدفمند در عرصه پايان‌نامه‌نويسي دانشگاه‌ها ذكر كرد و ادامه داد: يكي از سرچشمه‌ها و كانون‌هاي توليد فكر‌، تحقيقات،  نوآوري و همچنين رساله‌نويسي دانشجويان است كه در دنياي امروز جايگاه بسيار مهمي دارد.

عاطفي همچنين درباره پايان‌نامه‌هاي رسيده به دبيرخانه گفت: گروه علوم انساني با 321 اثر، بيشترين آثار رسيده در بخش اصلي سيزدهمين دوره جشنواره پايان‌نامه سال دانشجويي را به خود اختصاص داده است.

وي استقبال دانشجويان از فراخوان اين دوره از جشنواره را مثبت ارزيابي كرد و درباره داوري جشنواره گفت: داوري سيزدهمين دوره جشنواره پايان‌نامه سال دانشجويي در چهار مرحله انجام خواهد شد كه مرحله اول آن اواخر فروردين ماه 88 آغاز خواهد شد.

سيزدهمين دوره جشنواره پايان‌نامه سال دانشجويي و نهمين دوره پژوهشي برتر دانشجويي اواخر خردادماه 1388 در سالن شهيد مطهري دانشگاه تربيت مدرس برگزار خواهد شد.