تبیان، دستیار زندگی
بازیكن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: كسانی كه در تیم استقلال سمت دارند در عمل و گفتار یكی نیستند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرینچه: استقلال اصلا مربی ندارد

عید دیدنی با زرینچه و استیلی

بازیكن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: كسانی كه در تیم استقلال سمت دارند در عمل و گفتار یكی نیستند.

جواد زرینچه در گفتگو با فارس درباره موضع باشگاه استقلال به منتقدان بازی این تیم مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: آنها به من كه در لیگ دسته اول هستم ایراد گرفته اند و با همین حرف نشان داده اند كه جایگاه و بزرگی تیمی كه در آن مشغول به كار هستند، را نمی دانند.

زرینچه و قربانی

وی افزود: مگر استقلال با تیم جوان و نوپای آلومینیوم اراک قابل مقایسه است؟ این نشان می دهد كه مسئولان باشگاه و سرمربی استقلال به دلیل راه هایی كه برایشان باز شده به این سمت ها رسیده اند. مگر امیر قلعه نویی چه كارنامه ای دارد كه به آن می بالد. قلعه نویی یادش رفته كه اگر من به او راه نمی دادم با تیم استقلال اهواز سقوط می كرد.

سرمربی تیم آلومینیوم ادامه داد: استقلال به اندازه كافی بازیكنان بزرگ مثل من داشته كه قابل مقایسه با تیم دسته اولی نیست. استقلال به نیروهای بالاتر و حرفه ای‌تر نیاز دارد تا به جایگاه پیشین خود در آسیا برسد.

وی تصریح كرد: آقایانی كه در استقلال هستند با همین انتقادها است كه به این جایگاه رسیده اند. من كه انتقادی از این تیم نكردم. اگر بنا به انتقاد باشد باید بگویم كه این تیم مربی ندارد. اگر هم تا این لحظه به اینجا رسیده به دلیل خلاقیت بازیكنانش بوده است. مربی باید انتقاد پذیر باشد.

انتقاد زرینچه از قلعه نویی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینكه اگر تیم او هم می‌بازد حتما در چیدمان و تركیب تیم دچار اشتباه شده، عنوان كرد: پیشكسوتان استقلال اگر مصاحبه می كنند نه دنبال بهم زدن تیم هستند و نه به رسیدن به استقلال فكر می كنیم. استقلال باشد برای امیر قلعه نویی. این تیم به درد من كه صداقت دارم نمی خورد.

وی اضافه كرد: آدمی نیستم كه بخواهم از كسی تعریف و تمجید كنم. نیازی هم به این آدم ها ندارم. این اولین و آخرین مصاحبه من نخواهد بود. وقتی تیم بد باشد باید گفت. خوشحالم كه آنها از ما می ترسند اما بدانند روزی كه من از استقلال رفتم چشمم به این تیم نبود و دنبال شانتاژ كردن برای بازگشت نبودم. من كه "علی " ندارم تا بخواهم با جوسازی به این تیم برگردم.

جواد زرینچه در پایان گفت: استقلال اگر به الاتحاد باخته تقصیر سرمربی بوده است. امیر باید چشم هایش را باز كند و نظر همكاران خود را هم جویا شود.

تنظیم برای تبیان: ا.م.ملکی