تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی عصر روز دوشنبه تمرینات گروهی خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصدومیت مرد شماره یک تیم ملی

مهدی رحمتی

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی عصر روز دوشنبه تمرینات گروهی خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری کرد که رد یکی از این تمرینات دروازه بان شماره یک این تیم با مصدومیت مواجه شد.

تمرین تیم ملی

به نقل از مهر، دومین تمرین تیم فوتبال کشورمان پس از پیروزی برابر کنیا عصر روز دوشنبه با حضور 11 بازیکن در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

در این تمرین مهرزاد معدنچی، محمدرضا خلعتبری، حسین کعبی، مجید غلام نژاد، ستار زارع، سیدجلال حسینی، علی حمودی، جلال رافخواهی، حسن اشجاری، سیدمهدی رحمتی و محمد محمدی حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی به مدت 2 ساعت تمرینات آماده سازی را پیگیری کردند.

بازیکنان حاضر در این تمرین پس از گرم کردن بدنهای خود، زیر نظر روته مولر به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند که در این بین دروازه بان های ملی پوش هم زیر نظر علی دایی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

سیدمهدی رحمتی

سپس بازیکنان در دو گروه 5 نفره به فوتبال درون تیمی در فضای کوچک پرداختند که در یکی از این صحنه ها سیدمهدی رحمتی پس از برخورد با خلعتبری از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد.

در پایان تمرین دکتر شهاب عضو کادر پزشکی تیم ملی مصدومیت دروازه بان شماره یک تیم ملی را جدی ندانست و اعلام کرد وی با یکی یا دو جلسه فیزیوتراپی می تواند از در تمرینات گروهی شرکت کند اما خود رحمتی اظهار داشت بایدصبر کند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

در پایان تمرین مهرزاد معدنچی در اقدامی شایسته حسین کعبی، مجید غلام نژاد، ستار زارع و سیدجلال حسینی به سمت دو کودک معلول که به همراه پدرشان برای تماشای تمرین تیم ملی آمده بودند، برد تا آنها با این کودکان عکس یادگاری بگیرند.

                                                                                                                                                     تنظیم: ا.م.ملکی