تبیان، دستیار زندگی
آزمایشگاه مجازی شیمی کوروکودیل، آزمایشگاهی مجهز، با قابلیت های فراوان و کاربری آسان است که اجازه می‏ دهد تمام آزمایش‏ های شیمی را بدون رفتن به آزمایشگاه و احتیاج به هیچ وسیله‏ ‏ای به جزء رایانه در خانه یا مدرسه انجام داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمایشگاه مجازی شیمی

آزمایشگاه مجازی شیمی

آزمایشگاه مجازی شیمی کوروکودیل، آزمایشگاهی مجهز، با قابلیت های فراوان و کاربری آسان است که  اجازه می‏ دهد تمام  آزمایش‏ های شیمی را بدون رفتن به آزمایشگاه و احتیاج به هیچ وسیله‏ ‏ای به جزء رایانه در خانه یا مدرسه انجام داد.

آزمایشگاه مجازی شیمی

آزمایشگاه شامل 60 مبحث متفاوت و جدید در علم شیمی است و در مقایسه با دیگر نرم افزارها بسیار کامل تر می باشد.  در هر مبحث وسیله های لازم برای طراحی آزمایش در اختیار کاربر قرار دارد و وی قادر خواهد بود آزمایش  را با پارامترها، ابزارها و مقدارهای مواد دلخواهT  شبیه سازی کند. بنابراین وسیله ی کمک آموزشی ایده آلی برای انجام آزمایش های خطرناک است. در هر مبحث یک نمونه وجود دارد که به طور هم زمان مبحث علمی و چگونگی طراحی آزمایش را به کاربر آموزش می دهد. همچنین با توجه به نوع آزمایش می توان در کنار آن نمودار و یا جدول لازم را نیز ساخت. یکی از ویژگی های جالب کوروکودیل این است که زمان لازم برای واکنش را نیز باید برای انجام آزمایش در نظر گرفت.

نسخه جدید این محصول با عنوان ینکا (yenka) ارائه شده است.

قابلیت کاربرد  آموزشی: شیمی دبیرستان و دانشگاه

خرید نرم افزار

در CD تهیه شده، محیط نرم افزار به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شده است و علاوه بر خود نرم افزار برای نصب، بیش از 100 دقیقه فیلم آموزشی راهنمای استفاده از نرم افزار کورکودیل شیمی تهیه شده است و هم ‏چنین نرم‏افزارهای جانبی مانند flash player برای دیدن فیلم‏های آموزشی نیز در بسته موجود است.