تبیان، دستیار زندگی
دفاع تیم ملی فوتبال كشورمان در بازی با قطر دچار نوسانات زیادی بود و در این بین یحیی گل محمدی با بدشانسی بیشتری رو به رو بود و در یك ضد حمله به اشتباه دروازه‌ی ایران را باز كرد. كاپیتان تیم ملی ایران در بازی برابر قطر به (ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گل محمدی : بر روی گل من مقصر نبودم


دفاع تیم ملی فوتبال كشورمان در بازی با قطر دچار نوسانات زیادی بود و در این بین یحیی گل محمدی با بدشانسی بیشتری رو به رو بود و در یك ضد حمله به اشتباه دروازه‌ی ایران را باز كرد.

كاپیتان تیم ملی ایران در بازی برابر قطر به (ایسنا)، گفت: در لحظه به ثمر رسیدن گل دوم قطر هیچ راه حل دیگری وجود نداشت زیرا در صورتی كه توپ را نمی‌زدم بازیكن قطری كه پشت سرم ایستاده بود گل می‌زد، من نیز قصد دفع توپ را داشتم كه با بدشانسی وارد دروازه شد.

وی افزود: بر روی آن گل من مقصر نبودم زیرا توپ خیلی راحت بر روی دروازه ارسال شد و اشكال از جای دیگری بود.

گل محمدی تصریح كرد: عرب‌ها در بازی برابر ایران انگیزه مضاعفی پیدا می‌كنند و این موضوع باعث شد تا فشار زیادی را بر روی دروازه‌ی تیم ما وارد كنند.

كاپیتان تیم ملی خاطرنشان كرد: بعد از دریافت گل دوم با توجه به این كه می‌دانستیم بیست دقیقه وقت داریم و این وقت نیز در فوتبال كم نیست روحیه خود را از دست ندادیم و مطمئن بودیم كه بازی را می‌بریم.

گل محمدی در پایان تاكید كرد: مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها بسیار آسان‌تر است زیرا در آن جا حریفان ما بیشتر از شرق آسیا خواهند بود و با برنامه‌ریزی بهتر در مرحله‌ی بعدی موفق‌تر خواهیم بود و به جام جهانی خواهیم رفت.

گل گل محمدی یک تماشاگر را کشت!

فوتبال یک ورزش پر طرفدار اما در نوع خود بی رحم است. با خواندن این خبر به ما حق می دهید !..

خبرگزاری مهر به نقل از خبرنگار اعزامی خود به کشور قطر نوشت : گل دوم تیم ملی قطر که توسط یحیی گل محمدی درون دروازه ما جای گرفت باعث شد یک تماشاگر ایرانی دچار سکته شود و در دم جان سپارد . در دقیقه78 این دیدار یحیی گل محمدی به روی ارسال توپی از جناح راست به اشتباه دروازه خودی را باز کرد که این گل باعث برتری قطری ها شد. این گل تا اندازه ای ناگهانی و غیر منتظره بود که یکی از تماشاگران ایرانی بر اثر ناراحتی و هیجان بیش از حد بر روی سکوهای ورزشگاه الاتحاد دوحه دچار شوک قلبی شد و لحظاتی بعد جان باخت.