تبیان، دستیار زندگی
فكرات خود را اصلاح كنند سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: تیم ما می‌تواند موفق باشد و تنها راه حل آن این است كه بازیكنان باید به فكر و تاكتیك من اعتقاد پیدا كنند. راینر سوبل اظهار داشت: بازیكنان به جای این كه بیش از حد و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راینر سوبل:

مشكل بدنی نیست؛ بازیكنان تفكرات خود را اصلاح كنند


سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: تیم ما می‌تواند موفق باشد و تنها راه حل آن این است كه بازیكنان باید به فكر و تاكتیك من اعتقاد پیدا كنند.

راینر سوبل اظهار داشت: بازیكنان به جای این كه بیش از حد و بدون تفكر در زمین بدوند باید توپ را به خوبی به حركت درآورند.

وی در ادامه افزود: من فقط می‌توانم در كنار زمین توضیحات لازم را به بازیكنان ارایه بدهم و نمی‌توانم به جای آنها در زمین بدوم و بازی كنم.

سوبل در مورد آمادگی بازیكنان گفت: بازیكنان از قبل آماده بودند و از 10 روز پیش نیز زیر نظر آقای كماسی تمرین می‌كنند و باید طی این مدت آماده شده باشند.

وی تصریح كرد: مشكل اصلی بازیكنان، بدنی نیست بلكه از لحاظ تفكر اشكال دارند و باید در این زمینه بیشتر كار كنند. ما در بازی تداركاتی مقابل اكباتان، بعد از گل اول تیم دیدیم كه بازیكنان دچار افت شدند و به بازیكنان نیز توضیحات لازم را ارایه كردیم.

سوبل در مورد بازی تداركاتی پیروزی مقابل اكباتان گفت: بازی تداركاتی خوبی بود، بعضی از بازیكنان مثل فنایی، خان محمدی و انصاریان كه مدت زیادی در خدمت تیم نبودند در این بازی نشان دادند كه از آمادگی خوبی نیز برخوردارند.

سوبل در مورد بازی در مقابل شموشك در هفته‌ی پنجم لیگ برتر گفت: به دلیل این كه در مقابل شموشك نمی‌توانیم از سامبو جوچی استفاده كنیم به همین دلیل در بازی تداركاتی مقابل اكباتان سعی كردیم از تركیب اصلی استفاده كنیم و در این بازی جباری نشان داد می‌تواند جانشین خوبی برای بازیكنان مصدوم باشد.

وی در خاتمه در مورد حضور كماسی در تمرینات گفت: تمرینات خیلی خوبی انجام می‌شود و این تمرینات نیز از قبل انجام می‌شد. ولی به دلیل این كه بعضی از بازیكنان مطرح كردند با حضور كماسی می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم به همین دلیل ما از وی دعوت به كار كردیم و با این وضعیت هیچ كدام از بازیكنان نمی‌توانند بهانه‌ای داشته باشند.