تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه علی کریمی هنوز شرایط حضور در تیم ملی را ندارد گفت: ما هیچگاه.........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: قطعا عربستان را می بریم

علی دایی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه علی کریمی هنوز شرایط حضور در تیم ملی را ندارد گفت: ما هیچگاه در مورد دعوت کریمی به تیم ملی حرفی نزدیم بلکه این رسانه ها بودند که هر روز خبرهایی در مورد حضور وی منتشر می کردند.

به نقل از مهر، علی دایی در مورد ماجرای حضور علی کریمی در تیم ملی و دعوت نشدن او به اردوی اخیر گفت: خود شما (رسانه های ورزشی) نوشتید و این بحث ها را مطرح کردید. اما ما عملکرد تمام بازیکنان را ارزیابی می کنیم و با توجه به نقاط مثبت و منفی آنها، به جمع بندی کاملی در خصوص دعوت یا عدم دعوت آنها می رسیم.

وی اضافه کرد: ما چیزی در مورد دعوت علی کریمی اعلام نکردیم و خود شما این مسائل را مطرح کرده بودید. کریمی از بزرگان فوتبال ایران است و اگر اینگونه به بازیهای خود ادامه دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: کریمی بعد از 20 روز 45 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و ملاک ما برای حضور یک بازیکن در تیم ملی یک نیمه بازی کردن نیست. قطعا اگر کریمی در ادامه رقابتهای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا همین روند را ادامه دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

ضمن بیان این مطلب افزود: مهرزاد معدنچی از دیدار با کویت به تیم ملی ملحق می شود. همچنین رایزنی هایی را انجام داده ایم تا مهدوی کیا و هاشمیان هم در آن دیدار حضور داشته باشند. ضمن اینکه نکونام و شجاعی هم از چهارم فروردین ماه به تیم ملی ملحق خواهند شد.

سرمربی تیم ملی در مورد اعتراض برخی باشگاهها در خصوص دعوت کردن بازیکنانشان به تیم ملی خاطرنشان کرد: اینها به دایی مربوط نمی شود وتمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا رابطه خوبی بین من و باشگاهها برقرار شود. اما من صحبتی خطاب به آنها دارم. تمام باشگاهها در ایران به غیر از یکی دو باشگاه از جیب دولت برای آماده سازی استفاده می کنند و تمام اینها آخر سر به تیم ملی برمی گردند. وقتی باشگاهها موفق خواهند بود که تیم ملی موفق شود.

علی دایی

دایی اضافه کرد: تیم ملی باعث قدرتمندتر شدن باشگاهها شده است. وقتی ما نگاه کاملی به لیگ داریم و نفرات شایسته را دعوت می کنمی همین موضوع باعث انگیزه بازیکنان و قدرت تیم های آنها خواهد شد.

وی در مورد بازی با عربستان گفت: ما خیلی بهتر از عربستان هستیم و اگر تمام بازیکنان سریعتر کنار هم جمع شوند مشکلی در آن دیدار نخواهیم داشت. البته این بازی شانس آخر عربستان است. آنها تیم بزرگ هستند و تیم های باشگاههای آنها نیز بهتر از اکثر تیم های آسیایی اما  با این حال مطمئنم آن دیدار را می بریم.

                                                                                                                                       تنظیم کننده : رضا سیگاری