تبیان، دستیار زندگی
ایران از بازیكنان مستعد و بسیار خوبی برخوردار است و شخصا به فوتبال ایران علاقه زیادی دارم. برنو متسو سرمربی سابق تیم ملی سنگال در جام جهانی 2002 كه درحاشیه تمرین تیم ملی كشورمان گفتگو می كرد،ضمن بیان این مطلب افزود: از تكنی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنو متسو : دوست دارم در ایران مربیگری كنم


ایران از بازیكنان مستعد و بسیار خوبی برخوردار است و شخصا به فوتبال ایران علاقه زیادی دارم.

برنو متسو سرمربی سابق تیم ملی سنگال در جام جهانی 2002 كه درحاشیه تمرین تیم ملی كشورمان گفتگو می كرد،ضمن بیان این مطلب افزود: از تكنیك بازیكنان ایرانی لذت می برم. شما بازیكنان خلاق و منحصر به فردی در اختیار دارید كه داشتن چنین بازیكنی آرزوی هر مربی است.

متسو افزود: در بین كشورهای آسیایی فوتبال ایران كاملا متمایز است و با توجه به شرایط متفاوتی كه فوتبال و بازیكنان شما از آن برخوردارند بسیارعلاقمندم روزی در ایران مربیگری كنم..

وی در مورد دیدارایران و قطر اظهار داشت: فوتبال بازی ریاضیات نیست و همواره تیمهای قویتر مقابل تیمهای ضعیف پیروز نیستند ، من معتقدم ایران بازی سختی مقابل قطر پیش رو دارد و این بازی قابل پیش بینی نیست.

برنو متسو در پایان گفت: ایران با بازیكنانی كه دراختیار دارد شرایط مساعدی برای صعود به جام جهانی دارد به عنوان یك علاقمند به فوتبال ایران امیدوارم تیم شما را در جام جهانی ببینم.