تبیان، دستیار زندگی
معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی پس از حضور در اردوی پرسپولیس و مذاکراتی که با رئیس هیات مدیره ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موافقت با واگذاری سهام پرسپولیس

25 درصد سهام پرسپولیس‌ واگذار شد

معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی پس از حضور در اردوی پرسپولیس و مذاکراتی که با رئیس هیات مدیره سرخپوشان داشتند، موافقت ضمنی خود را با واگذاری 25 درصد سهام این باشگاه به حسین هدایتی اعلام کردند.

در این خصوص حسین هدایتی که از ابتدای فصل هشتم رقابتهای لیگ برتر به عنوان عضو و سپس رئیس هیات مدیره فعالیتش را در باشگاه پرسپولیس آغاز کرد از همان ابتدا خواهان واگذاری بخشی از سهام این باشگاه به خود شد تا بتواند خدمات بیشتری به سرخپوشان داشته باشد.

به نقل از مهر، رئیس هیات مدیره پرسپولیس طی هفته های گذشته نیز درخواست خود را به اطلاع محمد علی آبادی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس و علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور رسانده است.

واگذاری 25 درصد سهام پرسپولیس به هدایتی

بدین ترتیب در نشستی که شب قبل از دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات با حضور حسین هدایتی، علی سعیدلو و محمد علی آبادی در محل اردوی پرسپولیس برگزار شد، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی موافقت ضمنی و شفاهی خود را با انتقال 25 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به حسین هدایتی اعلام کردند.

براین اساس هدایتی متعهد شده است در صورتی که این میزان از سهام باشگاه به او واگذار شود تمامی هزینه های پرسپولیس را متقبل شود و در زمانی کمتر از 5 سال این باشگاه را صاحب ورزشگاه اختصاص کند.

گفتنی است که قرار است علی سعیدلو و محمد علی آبادی پس از بررسی های لازم و گفتگو با شخص رئیس جمهوری نظر نهایی خود را در مورد واگذاری 25 درصد سهام باشگاه به هدایتی اعلام کنند.

                                                                                                                                               تنظیم: ایمان پناهی