تبیان، دستیار زندگی
تهاجمی خود استفاده می‌كنم بازیكنان نسبت به شیطنت‌های احتمالی قطر توجیه‌اند سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: در بازی با قطر از تمام بازیكنان تهاجمی خود استفاده می‌كنیم و تنها به كسب سه امتیاز این دیدار می‌اندیشیم اما نباید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ:

از تمام نیروهای تهاجمی خود استفاده می‌كنم

بازیكنان نسبت به شیطنت‌های احتمالی قطر توجیه‌اند


سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: در بازی با قطر از تمام بازیكنان تهاجمی خود استفاده می‌كنیم و تنها به كسب سه امتیاز این دیدار می‌اندیشیم اما نباید قدرت قطر را نیز دست كم بگیریم.

برانكو ایوانكوویچ اظهار كرد: با بازیكنان صحبت كرده‌ایم و به آنها گفته‌ایم كه مغرور شدن و دست كم گرفتن هر حریفی برای ما مشكل ساز خواهد شد و باید با تمام توان در این دیدار حضور داشته باشید.

وی درباره‌ی وضعیت بازیكنان تیم ملی كشورمان، گفت: در تمرینات روز گذشته به طور سبك به مرور كارهای تاكتیكی پرداختیم و بازیكنان توانسته‌اند در دو روز گذشته به فرم ایده‌آل و با نشاط پیش از بازی با آلمان دست پیدا كنند. بازیكنان من بسیار آماده هستند و توانایی كسب بهترین نتیجه را در بازی امشب دارند.

ایوانكوویچ در مورد تیم ملی قطر و میزان آشنایی كادر فنی نسبت به این تیم، تصریح كرد: بازی قطر برابر سوریه را آنالیز كرده‌ایم و بر اساس بازی دور رفت با آنها كه در تهران برگزار شد، آشنایی كافی نسبت به این تیم داریم. قطر تیم خوبی است اما بازیكنان ما می‌توانند در صورت نداشتن غرور به نتیجه‌ی لازم دست پیدا كنند.

وی درباره شایعات روزهای اخیر مبنی بر خرید داور توسط قطر و نفوذ این كشور در كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در بازی امشب تنها به فكر ارایه‌ی بازی خودمان هستیم و تیمی كه از نظر قدرت تیمی در شرایط خوبی باشد هیچ عامل بیرونی نمی‌تواند در آن تاثیر گذار باشد و بازیكنان را نسبت به این مساله و شیطنت‌های احتمالی قطر به طور كامل توجیه كرده‌ایم.

ایوانكوویچ در پایان، خاطرنشان كرد: می‌دانیم كه كسب سه امتیاز ما را به هدف خود می‌رساند و برای رسیدن به این هدف از هیچ كوششی دریغ نمی‌كنیم.