تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملكرد بازیكنان پرسپولیس در نیمه نخست راضی‌ام اما در نیمه دوم چندان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیمـه نخست عـالـی بـودیـم امـا نیـمـه دوم نـه

وینگادا: این برد هدیه به هوادان پرسپولیس

این برد هدیه به هوادان پرسپولیس

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملكرد بازیكنان پرسپولیس در نیمه نخست راضی‌ام اما در نیمه دوم چندان خوب نبودیم.

نلو ادواردو وینگادا پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل نماینده امارات افزود: پس از شكست مقابل تیم مقاومت سپاسی یك هوادار پرسپولیس به نام آریا كه به تازگی تومور مغزی خود را عمل كرده بود بر سر تمرین حاضر شد تا حمایت خود را از پرسپولیس نشان دهد. من برای آن جوان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و بهبود كامل او از پیروزی در هر مسابقه‌ای برای من مهمتر است. امروز من و تیمم دوست داریم این پیروزی را به آریا و تمامی هواداران پرسپولیس تقدیم كنیم و

یارانم در نیمه اول عالی بودند

تلاش كردیم حداقل كار ممكن را انجام دهیم تا موفق شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: بازیكنان پرسپولیس در نیمه نخست عملكرد خوبی داشتند و توانستند بازی قابل قبولی انجام دهند در هر صورت در رقابتهایی در این سطح انجام یك بازی 90 دقیقه‌ای مانند آن بازی‌ كه پرسپولیس در 45 دقیقه نخست انجام داد كار آسانی نیست اما در هر صورت بازیكنان ما خوب بازی كردند و 3 گل از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم كمی عقب نشستیم و به همین دلیل بود كه الشارجه توانست به گل برسد. در هر صورت شكست 3 بر صفر در یك نیمه برای هیچ تیمی قابل تحمل نیست.

وینگادا درباره علت تعویض علی كریمی گفت: علی كریمی در بین2 نیمه احساس خستگی داشت و خودش خواستار آن شد كه تعویض شود البته پس از گل سوم هم پرسپولیس كمی افت داشت و نمی‌خواهم بیرون آوردن كریمی را به افت پرسپولیس در نیمه دوم ارتباط دهم.

کریمی نیمه اول عالی بود

وی افزود: من از عملكرد علی كریمی در نیمه نخست بسیار راضی هستم البته قبول دارم كه كیفیت ما با حضور این بازیكن در زمین بهتر می‌شود اما كار تیمی پرسپولیس نباید به یك بازیكن وابسته باشد بلكه باید تمام تیم خوب بازی كند.

وینگادا در پاسخ به این سوال كه آیا عملكرد ضعیف ابراهیم توره نشان دهنده بی‌علاقگی او به بازی در پرسپولیس نیست، گفت: بازیكنان ما حرفه‌ای هستند و دوست ندارم به چنین مسائلی فكر كنم. ما در نیمه نخست از تركیب نیكبخت و نوروزی در خط حمله استفاده كردیم كه عملكرد بسیار خوبی داشتند و جنگیدند. اگر قرار باشد صحبت و پیغامی برای توره داشته باشم جای آن اینجا نیست و به صورت خصوصی آن را بیان می‌كنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان درباره حضور نداشتن بازیكنانی چون منصوری و بادامكی در فهرست 18 نفره پرسپولیس نیز گفت: ما 28 بازیكن داریم و طبیعی است كه بهترین بازیكنان در تمرین طول هفته را در تركیب قرار دهم، به دنبال اسم و ستاره نیستم و بهترین نفرات تمرین را انتخاب می‌كنم و بی‌تردید حضور نداشتن این بازیكنان نیز هیچ دلیل غیر فنی ندارد.

                                                                                                                                                 تنظیم: ایمان پناهی