تبیان، دستیار زندگی
ران در دوحه انجام شد آخرین تمرین تیم ملى فوتبال ایران پیش از دیدار حساس مقابل قطر، سه شنبه شب در ورزشگاه الاتحاد انجام شد. این تمرین كه از ساعت۳۰ / ۱۹ دقیقه و زیر نور برگزارشد، یك ساعت و نیم بطول انج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین تمرین تیم ملى فوتبال ایران در دوحه انجام شد


آخرین تمرین تیم ملى فوتبال ایران پیش از دیدار حساس مقابل قطر، سه شنبه شب در ورزشگاه الاتحاد انجام شد.

این تمرین كه از ساعت۳۰ / ۱۹ دقیقه و زیر نور برگزارشد، یك ساعت و نیم بطول انجامید و شامل حركات كششى و گرم كردن اولیه با بازى "آقاوسط"، بازى درنیمه زمین با پاسهاى كوتاه و تكضرب ، شوت به سمت دروازه و نرمش بود كه كلیه بازیكنان بانشاط و شادابى خاصى در آن شركت كردند.

تركیب نهایى تیم ایران براى بازى امشب كه ساعت۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه الاتحاد برگزار می شود، هنوز اعلام نشده اما با توجه به تمرینات شب گذشته به نظر می رسد كه تركیب اولیه تیم چنین باشد:

ابراهیم میرزاپور ، رحمان رضایى ، یحیى گل محمدى ، حسین كعبى ، ستار زارع ، جواد نكونام ، محمد نصرتى، علیرضا واحدى نیكبخت ، على كریمى، مهدى مهدوى كیا و وحید هاشمیان. البته حضور علی دایی در میدان هنوز مشخص نشده است .

در حاشیه حضور تیم ملى فوتبال ایران در قطر

تیم ملى ایران طبق برنامه ، ظهر روز پنجشنبه با یك پرواز مستقیم ازدوحه عازم تهران خواهد شد.

دكتر محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال به هیچكس حتى اعضاى سفارت اجازه نزدیك شدن به تیم ملى را نمی دهد تا تیم بطور كامل براى این دیدار حساس از حاشیه ها به دور باشد.

از عصر دوشنبه كه تیم وارد دوحه شده ، مشكل خاصى پیش نیامده و آنگونه كه انتظار می رفت قطریها براى تیم ما حاشیه سازى كنند، تاكنون چنین اتفاقى نیفتاده است.

در غیاب على دایى، یحیى گل محمدى كاپیتان تیم ایران در دیدار چهارشنبه شب خواهد بود.

فدراسیون فوتبال براى جلوگیرى از مشكلات احتمالى، از ایران یك آشپز به قطر آورده و بازیكنان از دیروز از غذاى طبخ شده توسط وى استفاده كردند.

احتمال استفاده از آرش برهانى ، جواد كاملى ، خداداد عزیزى و محمد علوى به عنوان بازیكن تعویضى از سایر ذخیره ها بیشتر است.

با اینكه پیش بینى می شود كمتر از۱۰ هزار قطرى براى تماشاى بازى امشب به ورزشگاه بیایند ، اما بدترین جاى استادیوم ( پشت دروازه شمالى ) براى تماشاگران ایرانى در نظر گرفته شده است.

مسئولان تیم ایران بطری هاى آب را نیز از قطری ها نمی گیرند و مسئول تداركات تیم با مراجعه به فروشگاههاى سطح شهر، آب نوشیدنى براى اعضاى تیم تهیه می كند.