تبیان، دستیار زندگی
پینگ‌پنگ باز ملی‌پوش کشورمان با 2 روز تاخیر امروز(چهارشنبه) عازم آلمان می‌شود تا در کمپ تمرینی نخبگان جهان و همچنین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عالمیان در کمپ نخبگان جهان

عالمیان در کمپ نخبگان جهان

پینگ‌پنگ باز ملی‌پوش کشورمان با 2 روز تاخیر امروز(چهارشنبه) عازم آلمان می‌شود تا در کمپ تمرینی نخبگان جهان و همچنین پروتور جهانی بزرگسالان شرکت کند.

در این خصوص پینگ‌پنگ بازان نخبه و منتخب فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) از روز دوشنبه تمرین مشترک خود را در شهر "آخن هاوزن" آلمان و زیر نظر مدرس بین‌المللی آغاز کردند.

به نقل از مهر،  نوشاد عالمیان نفر هجدهم رنکینگ فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز که به شرکت در این کمپ تمرینی دعوت شده بود، امروزعازم آلمان می‌شود تا تمرینات خود را در کنار دیگر برترینهای جهان پیگیری کند. البته قرار بود عالمیان روز گذشته (سه شنبه) تهران را ترک کند اما تاخیر در صدور ویزا سفر وی را به تاخیر انداخت.

عالمیان در کمپ نخبگان جهان

این برای دومین‌بار است که عالمیان از سوی ITTF به شرکت در کمپ تمرینی نخبگان جهان دعوت می‌شود. کمپ تمرینی نخبگان پینگ‌پنگ باز جهان تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

همچنین بلافاصله پس از پایان کمپ تمرینی مسابقات پروتور بزرگسالان جهان هم  در برلین آغاز می‌شود. قرار است نوشاد عالمیان با حضور در این پروتور با حریفان جهانی خود در رده سنی بزرگسالان دیدار کند. مسابقات پروتور جهانی آلمان طی روزهای 29 اسفندماه لغایت 2 فروردین ماه پیگیری خواهد شد.

                                                                                                                                                تنظیم: ایمان پناهی