تبیان، دستیار زندگی
دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوج هیجان در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری 4 دیدار به پایان می رسد.

در این خصوص تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و اینتر در حالی امشب  با یکدیگر دیدار می کنند که در بازی رفت به تساوی بدون گل رسیده‌اند و در این میان هر 2 تیم برای اینکه کار به ضربات پنالتی کشیده نشود در این دیدار به دنبال گل هستند.

اینتر، منچستر

ریو فردیناند، وس براون، اوون هارگریوز و پاتریک اورا سلامتی خود را بازیافته‌اند در حالی که در تیم اینتر مارکو ماتراتزی، چیوو، ساموئل و بوردیسو در آمادگی کامل به سر نمی برند و شاید به بازی نرسند. از سوی دیگر تقابل سرآلکس فرگوسن و خوزه مورینیو همواره دیدنی بوده و امشب به اوج خود می رسد.

به نقل از مهر، در دیگر دیدار مهم تیم  رم در ورزشگاه المپیک میزبان آرسنال است. آرسنالی‌ها به لطف برتری یک بر صفر بازی رفت در این دیدار به میدان می روند اما این نتیجه نمی تواند متضمن صعود توپچی‌ها به دور بعدی رقابت‌ها باشد. رمی‌ها در مرحله گروهی این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه المپیک مقابل چلسی به برتری رسیده‌اند. خبر خوش برای رمی‌ها در این دیدار بازگشت کاپیتان فرانچسکو توتی است اما به نظر می رسد آرسنالی‌ها همچنان آدبایور را برای این دیدار به خدمت نداشته باشند. برنامه کامل بازی ها به این شرح است:

بارسلونا

* بارسلونا اسپانیا - لیون فرانسه

دیدار رفت: تساوی یک بر یک

* پورتو پرتغال - آتلتیکومادرید اسپانیا

دیدار رفت: تساوی دو بر دو

* منچستریونایتد انگلستان - اینتر ایتالیا

دیدار رفت: تساوی بدون گل

* رم ایتالیا - آرسنال انگلستان

دیدار رفت: پیروزی یک بر صفر آرسنال

                                                                                                                                              تنظیم  : رضا سیگاری